האפליקציה החדשה של צה"ל שתהפוך את הטלוויזיה שלכם לצופר צבע אדום

פיקוד העורף משיק אפליקציה חדשה שתותקן בטלוויזיה החכמה ותתריע בזמן אמת על אזעקות, גם בזמן צפייה בסטרימינג. בצורה התומכת את מאפייני הבנייה החכמה של מבנים מבודדי רעש ומתאים לאופי הצפייה בטלוויזיות החכמות

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/24 16:59 כו בסיון התשפד

האפליקציה החדשה של צה"ל שתהפוך את הטלוויזיה שלכם לצופר צבע אדום
אילוסטרציה, צילום: דובר צה"ל

כמו בחדשות: פיקוד העורף משיק פלטפורמה טכנולוגית, המאפשרת למשתמשים להתקין את יישומון פיקוד העורף בטלוויזיות חכמות ולקבל התרעות על גבי מסך הטלוויזיה, גם בזמן שימוש ביישומונים כדוגמת +Netflix ,YouTube ,Disney ועוד.

תשמעו אזעקה - גם בדירה מבודדת מרעש

הטכנולוגיה החדשה, שפותחה בחודשים האחרונים בפיקוד העורף ואגף התקשוב, מאפשרת לטלוויזיות החכמות את היכולת לשמש גם כצופר, זאת באמצעות השמעת סירנה עולה ויורדת והופעת התרעה על גבי מסך הטלוויזיה בזמן אמת. הרחבת שיטת ההתרעה מגדילה את מספר האזרחים אליהם יגיעו ההתרעות ומאפשרת קבלת התרעה סלקטיבית וממוקדת למשתמשי הטלוויזיה השוהים באזור מאויים.

יישומון 'פקע"ר TV' נבנה בצורה התומכת את מאפייני הבנייה החכמה של מבנים מבודדי רעש ומתאים לאופי הצפייה בטלוויזיות החכמות. היישומון מותאם למכשירי אנדרואיד TV ונוצר כחלק מתכנית פיתוח רב שנתית של פיקוד העורף - "התרעה הדור הבא", לטיוב ויצירת מערכות טכנולוגיות חדשניות, אשר הואצה משמעותית בעקבות המלחמה.

צפו: מדריך לשימוש ביישום החדש