סוף לחנייה בחינם: מגרש החנייה הירושלמי נסגר - זה מה שייבנה במקומו

לאחר עשרות שנים של פעילות, החניון המפורסם בירושלים שכל נהג ירושלמי מכיר, נסגר. במקומו יבנה מתחם חדש למוסד הירושלמי הוותיק קונסרבטוריון "הסדנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/24 17:11 כו בסיון התשפד

סוף לחנייה בחינם: מגרש החנייה הירושלמי נסגר - זה מה שייבנה במקומו
מגרש חנייה |, צילום: Moshe Shai,FLASH 90

החניון במוזיאון הטבע בירושלים שסמוך לשכונות המושבה הגרמנית ועמק רפאים נסגר לאחר עשרות שנים של פעילות, כך פורסם ב-mynet ירושלים. החניון, שהציע עשרות מקומות חנייה, היה ללא תשלום ושימש בעיקר את תושבי האזור ואת המבקרים שביקרו במוזיאון ובשכונות הקרובות.

במשך שנים, יזמי נדל"ן רצו לבנות על המגרש, ולבנות עליו מלונות, בתי מגורים ועוד. אך כל המאמצים לא צלחו. לפני מספר שנים, לאחר שיתוף פעולה עם הקהילה המקומית, הצליחה "הקרן לירושלים" במקומות שאחרים נכשלו.

מוזיאון הטבע, לידו ייבנה מרכז מוסיקה

מוזיאון הטבע, לידו ייבנה מרכז מוסיקה צילום: מאת תמר הירדני - צילמתי, ייחוס, https://he.wikipedia.org/w/index.php?curid=402371

המבנה ישמש את תושבי האזור כמרכז מוסיקה קהילתי

במקום החניון, יוקם מתחם חדש למוסד ירושלמי מוכר - קונסרבטוריון "הסדנה". במבנה החדש יבנה חניון אך ככל הנראה השימוש בו יהיה בתשלום. הקונסרבטריון ישמש גם את תושבי האזור כמרכז מוסיקה קהילתי.

סגירת החניון מגיעה על רגע שינויים בירושלים

ההודעה על סגירת החניון מגיע על רקע שינויים חדשים המתרחשים בעיר ירושלים. כזכור, לאחרונה פורסם כי חלק מרחוב אגריפס יהפוך למדרחוב בסופי שבוע. בנוסף פורסם כי השבוע נחנך מסוף אוטובוסים חדש ליד שכונת רמות.