מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הכתב הפוליטי של גלי צה"ל נפרד בכאב: "אוהב ומתגעגע ולא מאמין"

רס"ן (במיל') אייל אבניאון ז"ל נפל הבוקר ברצועת עזה, חברו הקרוב הכתב הפוליטי של גלי צה"ל ספד לו, "היית כל כך חי שאי אפשר להאמין שאתה מת... איבדתי מספיק. אבל לא האמנתי שזה יהיה אתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/07/24 12:26 כו בסיון התשפד

הכתב הפוליטי של גלי צה"ל נפרד בכאב: "אוהב ומתגעגע ולא מאמין"
רס"ן (במיל') אייל אבניאון ז"ל, צילום: דובר צה"ל

גם הבוקר קמו אזרחי ישראל לבשורות כואבות , אחרי הדיווח של דובר צה"ל בדבר נפילתם של שני לוחמי צה"ל בקרבות ברצועת עזה, רס"ר (מיל') נדב אלחנן נולר, בן 30 מירושלים, סמל מחלקה בגדוד 121, חטיבה 8, ורס"ן (מיל') אייל אבניאון, בן 25 מהוד השרון, סגן מפקד פלוגה בגדוד 121, חטיבה 8. במותו הועלה אבניאון לדרגת רב סרן.

שגב: "דיברת על השוויון בנטל, ועל איך חייב לדאוג שזה יקרה"

יובל שגב, הכתב הפוליטי של גלי צה"ל ספד לחברו הקרוב אבניאון בחשבון ה X שלו, "אבניאון, היית כל כך חי שאי אפשר להאמין שאתה מת. הכי מצחיק, הכי חתיך, שותף לכמה מהלילות הכי דפוקים בחיים שלי וגם לכמה מהשיחות הכי עמוקות. דיברנו לפני 3 שבועות, רצית לחשוב ביחד איך הופכים את המדינה הזאת לטובה יותר. מה אפשר לעשות. שיתפת בקשיים של המילואים הבלתי נגמרים, לצד ההבנה של הצורך והחשיבות. דיברת על השוויון בנטל, ועל איך חייב לדאוג שזה יקרה אבל לא "בגישה של אנטי". תכננו להשלים את השיחה הזאת כשתצא קצת, אחרי שלא נפגשנו יותר מידי זמן".

רס"ן (במיל

רס"ן (במיל') אייל אבניאון ז"ל צילום: דובר צה"ל

"אוהב ומתגעגע ולא מאמין"

שגב הוסיף "כל כך הרבה חברים מהמכינה, וספציפית מהחדר שלנו, חדר 6, נלחמו ונלחמים. דאגתי ופחדתי על כולם בחודשים האלה. איבדתי מספיק. אבל לא האמנתי שזה יהיה אתה. בחרתי דווקא את התמונה הזאת, כי נדבר מספיק על כמה היית ערכי, וחכם, וגיבור. שיכירו גם את הצד הפחות רציני, היותר כיפי, את הילדים שאנחנו עדיין במידה מסוימת. אוהב ומתגעגע ולא מאמין"

חללי צה"ל

חללי צה"ל, צילום: Shutterstock, דובר צה"ל

674 חיילים נהרגו מתחילת המלחמה

בתוך כך, באירוע בו נפלו רס"ר (מיל') נדב אלחנן נולר ז"ל ורס"ן (מיל') אייל אבניאון ז"ל, נפצע באורח קשה לוחם מילואים מגדוד 121, חטיבה 8. בנוסף, לוחם מגדוד 52, חטיבה 401, נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. מתחילת המלחמה נהרגו 674 חיילי צה"ל, 320 מהם מתחילת הפעילות הקרקעית בעזה.

רס"ר (במיל

רס"ר (במיל') נדב אלחנן נולר ז"ל צילום: דובר צה"ל

קהילת קרני שומרון ספדה

בקהילת קרני שומרון קיבלו בתדהמה את דבר נפילתו של רס"ר נדב נולר ז"ל, בן המקום שנפל בעזה: "קהלת קרני שומרון אבלה וכואבת על נפילתו של רס"ר (מיל׳) נדב אלחנן נולר הי"ד, לוחם בגדוד 121, חטיבה 8. אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה הכבד של משפחת נולר היקרה". פרטים על מועד הלוויה יפורסמו בהמשך.