צפו צבי יחזקאלי חושף פרטים חדשים מהחקירה של מנהל בית החולים שיפא

ראש דסק הערבים של i24news תוקף את ההחלטה לשחרר את מוחמד אבו-סלמיה, מנהל בית החולים שיפא בעזה: "זה לא שאלה של מקום, זה שאלה של איך זה נראה. בשכונה שלנו זה נראה ככניעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/24 18:26 כה בסיון התשפד

צבי יחזקאלי חושף פרטים חדשים מהחקירה של מנהל בית החולים שיפא
צבי יחזקאלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש דסק הערבים של i24news, הפרשן צבי יחזקאלי, הופתע הבוקר (ב') משחרור מנהל בית החולים שיפא בעזה בעקבות מחסור במקומות כליאה. בסרטון שפרסם יחזקאלי הוא אומר כי "מי שמשחרר אסירים לא מבין את המשא ומתן במזרח התיכון. לא הבנו כלום".

צפו בפרשנות של צבי יחזקאלי:

צבי יחזקאלי: בשכונה שלנו זה נראה ככניעה

בסרטון שפרסם יחזקאלי הוא אומר: "הבוקר, פתאום, לאור יום, ישראל משחררת את מנהל בית החולים שיפא, מוחמד אבו-סלמיה. היה ברור וידוע מהחקירות שלו, ואני אומר לכם פרטים מתוך החקירות שלו, שהוא היה בעל דרגה בחמאס. הוא החזיק בבית החולים חטופים בידיעה ואפילו ידע על הטבח של השביעי באוקטובר עוד קודם כחלק מההכנה של חמאס לבית החולים שיפא כמקלט לחטופים - והנה הוא משתחרר".

צה"ל בבית החולים שיפאא

צה"ל בבית החולים שיפא צילום: דובר צה"ל

"עכשיו אני אגיד לכם את זה בשפה של המזרח התיכון, מה שישראל אומרת פה לחמאס: הם אומרים להם 'תשמעו, אין לנו מקום בבתי הכלא אז אנחנו נותנים לכם את כל קלפי המיקוח'. זה לא שאלה של מקום, זה שאלה של איך זה נראה. בשכונה שלנו זה נראה ככניעה. ואני אומר לכם שוב, וגם אמרתי לכם: מי שמשחרר אסירים לא מבין את המשא ומתן במזרח התיכון. והוא משתחרר ומה הוא אומר? צריך לחטוף עוד חיילים, חמאס צריך לחטוף כדי לשחרר עוד'. לא הבנו כלום ולא קלטנו, מזרח תיכון חברים".