אביה של החטופה שנרצחה בשיפא: "סליחה ילדה שלי, אפילו עכשיו ממשיכים להפקיר אותך"

התגובות הזועמות לשחרורו של מנהל בית החולים שיפא ממשיכות. אבי מרציאנו, אביה של נועה, התצפיתנית שנחטפה ונרצחה בבית החולים בפוסט מצמרר: "שבעה חודשים לאחר שקברנו אותה, מדינת ישראל מחליטה לשחרר את מי שאחראי במישרין או בעקיפין לרצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/24 11:30 כה בסיון התשפד

אביה של החטופה שנרצחה בשיפא: "סליחה ילדה שלי, אפילו עכשיו ממשיכים להפקיר אותך"
אבי מרציאנו, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

זעם ציבורי רב נרשם לאחר הידיעה הבוקר (ב') על שחרורו של מנהל בית החולים שיפא, מוחמד אבו סלמייה יחד עם עוד כמה עשרות אסירים פלסטינים שהוחזקו בישראל. אבו סלמייה נעצר לפני מספר חודשים ובמערכת הביטחון ובצה"ל ייחסו לו עבירות חמורות של תמיכה בחמאס ושיכון המחבלים בבית החולים.

הפוסט המצמרר של אביה של נועה מרציאנו ז"ל

תגובה כואבת הגיעה גם מכיוונו של אבי מרציאנו, אביה של התצפיתנית נועה מרציאנו שנחטפה בבוקר ה-7 באוקטובר ונרצחה בבית החולים. הוא כותב בכאב: "נועה הופקרה לפני השבעה באוקטובר, בכך שלא הקשיבו לה. היא הופקרה בשבעה באוקטובר כשלא באו להציל אותה. היא הופקרה גם אחר כך כשלא עשו מספיק בכדי להחזיר אותה הביתה בחיים".

נועה מרציאנו

נועה מרציאנו, צילום: באדיבות המשפחה

"את השחרור של מי שיש לו חלק ברצח של הבת שלי אני מוכן לקבל רק כחלק מעסקת חטופים"

"והנה עכשיו" הוא ממשיך, "שבעה חודשים לאחר שקברנו אותה, מדינת ישראל מחליטה לשחרר את מי שאחראי במישרין או בעקיפין לרצח שלה". במילים כואבות הוא פונה לביתו: "סליחה ילדה שלי, שאפילו עכשיו ממשיכים להפקיר אותך. את השחרור של מי שיש לו חלק ברצח של הבת שלי אני מוכן לקבל רק כחלק מעסקת חטופים. לא ככה".