בן גביר נאלץ להבהיר: המפכ"ל התקשר לברך - וינטר הכחיש הגעה למשטרה

לאחר ששמו של וינטר נקשר שוב במשטרת ישראל, הפעם כמינוי לניצב, התקשר המפכ"ל לברך רק כדי לגלות שוינטר לא קיבל שום הצעה. ביקורת במשטרה על בן גביר שהגיב: "רק לאחר כניסת המפכ"ל החדש לתפקידו ולאחר שתא"ל וינטר ישתחרר מצה"ל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/24 08:25 כה בסיון התשפד

בן גביר נאלץ להבהיר: המפכ"ל התקשר לברך - וינטר הכחיש הגעה למשטרה
בן גביר והמפכ"ל, סתם התקשר?, צילום: Oren Ben Hakoon,Flash90

מאז הידיעה על שחרורו של תא"ל עופר וינטר משורות הצבא, נקשר שמו פעם אחר פעם במעבר למשטרה וגם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הצהיר לא אחת שהיה רוצה לראות את וינטר בשורות המשטרה. אתמול פורסם ב-i24news שוב כי לוינטר הוצע תפקיד ניצב במשטרה, אך בהמשך נאלץ השר בן גביר להוציא הבהרה וטען כי המינוי אם יקרה, יתבצע רק לאחר שחרורו של וינטר מהצבא ולאחר מינוי המפכ"ל.

המפכ"ל התקשר לברך, וינטר הכחיש הגעה למשטרה

הבוקר (ב') פורסם ב"כאן 11" כי לאחר הפרסומים, התקשר המפכ"ל עצמו התקשר לברך את וינטר שהכחיש בשיחה כי הוצע לו להתמנות לניצב ולכהן כראש אג"מ. וינטר הוסיף ואמר כי לא קיבל שום הצעה מבן גביר וכי היה מסרב לו היה מוצע לו התפקיד. בתוך כך נרשמה ביקורת על בן גביר מתוך המשטרה, אושרה אסף, יו"ר ארגון זכויות השוטרים אמרה ל"כאן 11": "לא מובנת התנהגות השר, האם ניסה לגרום סכסוך בין הניצבים?".

וינטר באירוע באריאל

וינטר, יגיע למשטרה? צילום: Flash90,Flash90

בן גביר: רוצה את וינטר, רק אחרי שחרורו מהצבא

בן גביר עצמו מיהר להגיב לפרסום ומסר כי "בניגוד לפרסומים השגויים, השר בן גביר לא הציע לתא"ל עופר וינטר את תפקיד ראש אגף המבצעים במשטרה". עוד הוא הוסיף כי הוא מעוניין לראות את תא"ל וינטר משתלב במשטרה, אך "יציע לו לעשות זאת רק לאחר כניסת המפכ"ל החדש לתפקידו, ולאחר שתא"ל וינטר ישתחרר מצה"ל".