זוועה ברשתות החברתיות: חשוד בשנות ה-30 בחייו בעבירות מין כלפי עשר קטינות

בטענה שארב לקטינות, התכתב, ביצע בהן עבירות מין וסחט באיומים - הצהרת תובע תוגש היום נגד תושב ניר ח"ן שנחקר בגין עבירות שביצע כלפי כ-10 קטינות בגילאי 12 באמצעות הרשתות החברתיות

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/24 15:30 כד בסיון התשפד

זוועה ברשתות החברתיות: חשוד בשנות ה-30 בחייו בעבירות מין כלפי עשר קטינות
מתוך ההתכתבויות המזוויעות, צילום: צילום מסך, דוברות המשטרה

משטרת קרית גת שבמרחב לכיש של המחוז הדרומי, חקרה במהלך השבועות האחרונים חשד לעבירות מין בקטינות כבנות 12, באמצעות שימוש בפלטפורמות חברתיות. ראשיתה של החקירה בדיווח שהתקבל במוקד 105 של המשטרה, על ידי אב לקטינה כבת 12, לפיו מצא במכשירה הנייד של בתו התכתבויות ותכנים בעלי אופי מיני, בהם הייתה שותפה לכאורה.

בחקירה סמויה שנפתחה, הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר מספר פרופילים שונים שלפי החשד שימשו את החשוד ובתוך כך גם הצליחו בטכנולוגיה מתקדמת לחשוף את זהותו האמיתית, גבר כבן 38 המתגורר במושב ניר ח"ן, ועצרו אותו לחקירה.

אילוסטרציה

אילוסטרציה, צילום: shutterstock

החוקרים חשפו למעלה מ-40 התכתבויות וסרטונים בעלי אופי מיני

עם התקדמות חקירת המשטרה, חשפו החוקרים את דפוס פעולתו, בו היה מאתר קטינות בפלטפורמות חברתיות שונות, נהג להתחיל להתכתב עמן וכאשר היה רוכש את אמונן, לפי החשד שידל אותן לביצוע עבירות מין והתכתבויות בעלות אופי מיני.

עוד חשפו החוקרים במכשירו הנייד, למעלה מ-40 התכתבויות וסרטונים בעלי אופי מיני, שלאחר תחקורם, הצליחו ליצור קשר, לגבות תלונות ולאסוף ראיות בגין עבירות מין וסחיטה באיומים כלפי כ 10 קטינות כבנות 12, מהן דרש לכאורה לבצע עבירות ומעשים מיניים ולפי החשד אף איים וסחט את חלקן על מנת לממש את זממו.

עם סיום גיבוש התשתית הראייתית והעברת תיק החקירה לעיון הפרקליטות, תוגש היום נגד החשוד הצהרת תובע בבימ"ש, בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.

המשטרה שבה ומדגישה להורים, בפרט עכשיו עם תחילתה של חופשת הקיץ, שימו לב וגלו מעורבות יתרה בנעשה על ידי ילדיכם ברשתות החברתיות, עודדו שיח פתוח עם הילדים והדריכו אותם כיצד להתגונן ולהיזהר ברשת החברתית, ובכל חשד לעבירה פלילית לדווח לתחנת המשטרה או למוקד 105.