הכתבת הסרוגה ספדה לאחיין: "הדליקו בשבילך מגשים של נרות"

שירית אביטן-כהן ספדה לאחיין שנפל בצפון רצועת עזה: "יאיר שלנו, בכלל לא היית צריך להיות בעזה והתעקשת כל כך, התעקשת כדי להשתתף במלחמה הצודקת למען העם הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/24 22:10 כג בסיון התשפד

הכתבת הסרוגה ספדה לאחיין: "הדליקו בשבילך מגשים של נרות"
יאיר אביטן ז"ל, צילום: דובר צה"ל

עם פרסום דבר נפילתו של ⁠סמ"ריאיר אביטן, הכתבת המדינית של ישראל היום, שירית אביטן כהן ספדה לו: "האחיין שלי המתוק נפל בעזה ביום שישי. יאיר שלנו בכלל לא היית צריך להיות בעזה והתעקשת ככ התעקשת כדי להשתתף במלחמה הצודקת למען העם הזה. וכמה דאגנו לך בכל פעם שהיית שם. סבא וסבתא הדליקו בשבילך מגשים של נרות. תפילות לכל הצדיקים רק שתצאו בשלום והפעם לא חזרת. אין מילים שינחמו את חסרונך".

סמ"ר יאיר אביטן יובא למנוחות

כזכור צה"ל התיר הערב (שבת) כי סמ"ר יאיר אביטן בן 20, מרעננה, לוחם בגדוד 890, חטיבת הצנחנים ורס"ל (מיל') יקיר שמואל טייטלבוים, בן 21, ממעלה אדומים, לוחם בגדוד 77, עוצבת 'סער מגולן' (7) נפלו בצפון רצועת עזה. מסע הלווייתו של סמ"ר יאיר אביטן, צפוי לצאת כבר הלילה, מוצ"ש 29.6.24 מבית המשפחה.

"מלח הארץ, שחרף את נפשו בהגנה על ביטחון המדינה"

אביטן, בן העיר גדל והתחנך ברעננה והותיר אחריו הורים ושלושה אחים צעירים. ראש העיר רעננה, חיים ברוידא ספד: "הלב נשבר עם היוודע דבר נפילתו בקרב של סמ"ר יאיר אביטן ז"ל, בן העיר, מלח הארץ, שחרף את נפשו בהגנה על ביטחון המדינה. קהילת רעננה כואבת את כאבה של משפחת אביטן, מחבקת אותה ועוטפת אותה בשעתה הקשה".