מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

מטח כבד לצפון: 40 שיגורים לעבר צפת - הרוב יורטו

מטח כבד לצפון: אזעקות הופעלו ברציפות בצפת, ראש פינה, חצור הגלילית ויישובים נוספים בגליל. עשרות יירוטים נצפו בשמי צפת - בעירייה עדכנו: "התקבלו קריאות על הפסקות חשמל בעיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/24 19:46 כא בסיון התשפד | עודכן בתאריך 27/06/24 23:19

מטח כבד לצפון: 40 שיגורים לעבר צפת - הרוב יורטו
השריפות בביריה, צילום: כב"ה צפון

הצפון בוער שוב: סמוך לשעה 19:45 אזעקות צבע אדום הופעלו בצפת, ראש פינה, חצור הגלילית ויישובים נוספים בגליל העליון. עד כה לא דווח על נפגעים או על נזק. בעיריית צפת מסרו: "בהמשך לאזעקות שנשמעו בצפת. נמשכות סריקות במרחב. בשלב הזה לא דווח על נפגעים. התקבלו קריאות על הפסקות חשמל. העניין נמצא בבדיקה מול חברת החשמל".

9 צוותי כיבוי פועלים בשני שריפות שפרצו בגלל הירי

מכבאות והצלה נמסר: "9 צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן בפיקודו של רב-רשף רועי פיניש פועלים בשעה זו ב2 מוקדי שריפות בשטחים פתוחים בעין-זיתים ובביריה, שפרצו בעקבות הירי מלבנון ויורטו מעל שמי הגליל. בנוסף, פעלו לוחמי-האש לחילוץ אזרחים ממעליות שנתקעו בעקבות הפסקות חשמל שהיו במרחב".

זוהו כ-35 שיגורים שחצו מלבנון

בצה"ל מסרו כי זוהו כ-35 שיגורים שחצו מלבנון ולוחמי ההגנה האווירית יירטו את רובם בהצלחה. מוקדם יותר היום, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב רמיה. בנוסף, כלי טיס של חיל האוויר חיסל שני פעילים המשויכים לארגון, שזוהו במרחב א-טירי שבדרום לבנון.