רגע לאחר ביקור גלנט בבית הלבן: שגרירות ארה"ב באזהרת מסע ללבנון

שגרירות ארה"ב מצטרפת לשורת המדינות המזהירות את אזרחיהן מנסיעה ללבנון: "חשש מהתפרצויות פתאומיות של אלימות וסכסוך מזוין". האזהרה מפורסמת שעות ספורות לאחר הדיון שקיים גלנט עם בכירים אמריקאים בנושא העימות בצפון

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/24 13:21 כא בסיון התשפד

רגע לאחר ביקור גלנט בבית הלבן: שגרירות ארה"ב באזהרת מסע ללבנון
הבית הלבן, צילום: shutterstock

על אף ביקור שר הביטחון אמש (ד') בבית הלבן, והדיונים שנערכו בנושא הלחימה בין חיזבאללה לישראל, בשגרירות ארצות הברית מפרסמים היום הודעה המזהירה את אזרחיה מנסיעה ללבנון: "סביבת האבטחה מורכבת ויכולה להשתנות במהירות" טענו.

אזהרת מסע ללבנון

"ממשלת לבנון אינה יכולה להבטיח את ההגנה של אזרחי ארה"ב מפני התפרצויות פתאומיות של אלימות וסכסוך מזוין" נאמר באזהרה. "מומלץ לאזרחי ארה"ב בלבנון לא לנסוע לדרום לבנון, לאזור הגבול של לבנון-סוריה או להתנחלויות פליטים". ארה"ב מצטרפת לגרמניה, הולנד וקנדה שקראו לעזוב את המדינה.

האזהרה באה על אף ביקור גלנט אמש במהלכו דן עם בכירים אמריקאים בעתיד המלחמה בצפון, והדגשי כי ישראל יכולה להחזיר את לבנון "לתקופת האבן", אך לא חפצה בכך כלל ומעוניינת בהסדר מדיני. עם זאת התעקש גלנט כי ישראל לא יכולה לקבל את העובדה שארגון טרור חמוש ניצב על גבולותיה. "אנחנו לא רוצים מלחמה, אבל אנחנו מתכוננים לכל תרחיש", אמר גלנט.

בישראל מתכוננים למלחמה