"חלם": ראש עיריית שדרות נגד מיגון תחנת הרכבת בעיר

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, תוקף את הכוונה לתקצב את מיגון הרכבת בשדרות ב-800 מיליון שקלים. הוא דורש פעולה תקיפה יותר בעזה ולא צעדי התמגנות בעורף ופונה לנתניהו, גלנט והרמטכ"ל: "במקום למגן תתקנו כבר את הנזק האדיר שעשיתם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/24 20:22 כ בסיון התשפד

"חלם": ראש עיריית שדרות נגד מיגון תחנת הרכבת בעיר
אלון דוידי, לא רוצה מיגון, צילום: Yossi Zeliger/Flash90

על רקע הכוונה לתקצב את מיגון הרכבת, תוקף היום (ד') ראש עיריית שדרות אלון דוידי ואומר: "תפסיקו עם פתרונות החלם ותנו לנו לנצח". דוידי מתקומם על הכוונה להעביר 800 מיליון שקלים לטובת מיגון קו הרכבת צפונה משדרות. בדבריו לא חוסך דוידי ביקורת נוקבת כלפי הממשלה ומדיניותה כלפי הדרום.

"במקום לתקן את הגשר שנשבר בונים בית חולים שאליו יגיעו מי שנפצע"

"חשבתי שרק בעיר חלם, במקום לתקן את הגשר שנשבר בונים בית חולים שאליו יגיעו מי שנפצע מהנפילה" הוא אומר ופונה לצמרת הביטחונית: "נתניהו, גלנט והרצי, די עם פתרונות החלם של עוד ועוד מיגון," אמר ראש העיר בתגובה נרגשת. "במקום למגן תתקנו כבר את הנזק האדיר שעשיתם בהכלת החמאס לאורך שנים".

תחנת הרכבת בשדרות

תחנת הרכבת בשדרות צילום: Chaim Goldberg,Flash90

ראש העיר קורא לפעולה תקיפה יותר נגד ארגוני הטרור בעזה, והביע תסכול מכך שהממשלה מתמקדת במיגון ולא בטיפול שורשי בבעיה. "תנו הנחיה לצבא להשמיד ולמחוק כל בניין או עמדה שמאיימת עלינו ולהחזיק במקומות אלו באופן רציף ועקבי עד להשמדת החמאס והג'יהאד, ככה מנצחים ולא מגמגמים".

דוידי זועם על היחס לתושבי שדרות

דוידי מבקר גם את יחס הממשלה כלפי תושבי הדרום, שממשיכים להתמודד עם מציאות ביטחונית קשה. "תפרגנו קצת לתושבים שגרים כאן למרות הקשיים והכאב הגדול. אופס, שכחתי שבכלל לא מצאתם את הזמן לקפוץ לשדרות ולבקר כבר חודשים ואפילו בנאומים שלכם מילה טובה אחת עליהם אתם לא מסוגלים לומר", סיכם דוידי.