"לא היה לישראל חבר טוב יותר ממך"

לאחר שהביע תמיכה חד משמעית ועמד לצד ישראל, הסנאטור האמריקאי גון פטרמן הגיע לביקור בארץ ונפגש עם נתניהו. פטרמן: "אני כל כך מצטער על מה שנעשה לעם שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/24 16:34 כ בסיון התשפד

"לא היה לישראל חבר טוב יותר ממך"
נתניהו ופטרמן, היום, צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

בעוד פוליטיקאים רבים בעולם, וגם כאלה בממשל האמריקאי הפנו לישראל עורף במהלך המלחמה, הסנאטור ג'ון פטרמן היה הקול האמריקאי הבולט ביותר שתמך בישראל. היום (ד') נפגש הסנאטור עם ראש הממשלה נתניהו כחלק מביקורו בישראל. נתניהו לסנאטור פטרמן: "אני רוצה להודות לך על אמירותיך האמיצות, המצביעות על בהירות מוסרית ואומץ מוסרי".

"אני כל כך מצטער על מה שנעשה לעם שלכם"

הסנאטור פטרמן אמר בפגישה: "אנחנו עומדים לצד ישראל בזמן הזה. אני כל כך מצטער על מה שנעשה לעם שלכם. זה כבוד להיות כאן היום". נתניהו אמר לסנאטור פטרמן שעמידתו מול מפגינים פרו-פלסטינים, כאשר הוא מניף את דגל ישראל, הייתה מעשה אמיץ שחימם את הלב. בפגישה השתתפו השר לעניינים אסטרטגיים, ר׳ המל"ל, היועץ המדיני ושגריר ארה"ב בישראל.

נתניהו ופטרמן, היום

נתניהו ופטרמן, היום צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

"בחודשים האחרונים אנחנו עוברים תקופה אפלה של מלחמה וייסורים. בתקופה הזו אני יכול לומר שלא היה לישראל חבר טוב יותר מאשר הסנאטור ג'ון פטרמן. סנאטור, ברוך הבא לישראל" אמר נתניהו והוסיף: "אתה אומר את הדברים כמו שהם. אנחנו מעריכים את הידידות שלך בכל עת, אבל במיוחד בזמנים הללו. אז ברוך הבא חבר".