במבצע משולב: נעצר חשוד במעורבות בירי לכיוון היישוב בת חפר

כחודש לאחר הירי לכיוון בת חפר, צה"ל שב"כ ומסתערבי מג"ב עצרו את עמאר נצר אללה, תושב מחנה הפליטים טול כרם, החשוד במעורבות בפיגוע הירי לעבר היישוב בת חפר

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/24 09:51 כ בסיון התשפד

במבצע משולב: נעצר חשוד במעורבות בירי לכיוון היישוב בת חפר
המחבל שנוטרל, צילום: דוברות המשטרה

בפעילות משותפת של שב"כ, מסתערבי מג"ב וצה"ל שנערכה ב-5 ליוני, הכוחות עצרו את עמאר נצר אללה, תושב מחנה הפליטים טול כרם, החשוד במעורבות בפיגועי ירי לעבר הישוב בת חפר בסוף מאי 2024. במסגרת חקירתו בשב"כ, עמאר הודה כי הוא חבר בחולית טרור אשר ביצעה פיגועי ירי לעבר ישובים סמוכי גדר ובנוסף הפליל חשודים נוספים המשתייכים לחוליה.

מחבלי חמאס ירו לכיוון בת חפר

כזכור, בסוף חודש מאי, בתיעודים שהפיץ (ד') ארגון הטרור חמאס, נראים מחבלי הארגון כשהם נוסעים לכיוון קו התפר כשלראשם סרטי חמאס, פורקים מהרכב בסמוך לגדר היישוב בת חפר ופותחים בירי צרורות לעבר היישוב. באירוע לא היו נפגעים.

עקבות האירוע החמור, חבר הכנסת דן אילוז מהליכוד קרא לפעילות אגרסיבית בתוך טול כרם: "ירי בלתי פוסק לעבר יישובינו בעמק חפר וחציית חומות ההפרדה על ידי מחבלים אינם מתקבלים על הדעת. אחרי השביעי לאוקטובר הבנו שצריך לקחת את הכוונות של האויבים שלנו ברצינות, ולא לחכות להרג המוני לפני שמגיבים בעוצמה. הבטחת הביטחון לאזרחי ישראל היא החובה הראשונה של כל ממשלה. אני קורא לממשלה ולצה"ל לבצע פעולות אגרסיביות בתוך טול כרם, כולל מעצרים נרחבים, חיסול תשתיות טרור והפעלת לחץ בלתי פוסק על המחבלים".