תיעוד בלב העיר הפלסטינית: החשודים ברצח מאבטח ראש העיר הישראלי נעצרו | תיעוד

לאחר יותר משנה של פעילות חקירתית ומבצעית, במבצע לילי משותף של יחידת הגדעונים, להב 433 וימ"ר מרכז נעצרו בלב העיר הפלסטינית שכם רוצחיו של מאבטח ראש עיריית טייבה. בן גביר: "המשטרה תגיע לכל מקום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/24 12:33 יט בסיון התשפד

בלב העיר הפלסטינית: החשודים ברצח מאבטח ראש העיר הישראלי נעצרו | תיעוד
רגעי המעצר, צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מפרסמת כי הלילה (ג') נעצרו חשודים ברצח מאבטח ראש עיריית טייבה שהתרחש באפריל בשנה שעברה. החשודים נעצרו בעיר שכם על ידי יחידת הגדעונים שפעלו בהכוונת להב 433 וימ"ר מרכז. על פי הדיווחים, זהות החשודים הייתה ידועה למשטרה מיד לאחר הרצח אך הם הצליחו להימלט מהאזור והסתתרו במקומות שונים ביהודה ושומרון במהלך השנה האחרונה.

המבצע נערך באמצע הלילה בלב העיר שכם. הלוחמים פרצו לדירה בשעות החשיכה ושלחו כלב משטרה לחיפוש בדירה. הכלב הסתובב בין החדרים בדירה עד אשר הוא מצא את אחד החשודים והתנפל עליו. לאחר החקירה, החשודים יובאו לבית המשפט ושם המשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

הנרצח, אדיר גנאם ז"ל

הנרצח, אדיר גנאם ז"ל צילום: שימוש לפי סעיף 27 א'

החשודים ירו במאבטח, ביצעו וידוא הריגה, לקחו את נשקו ונמלטו

רצח המאבטח, אדיר גאנם, התרחש לפני יותר משנה, באפריל 2023. שני החשודים הגיעו לפתח בית ראש עיריית טייבה, שועאע מנצור מסארווה, קראו בשמו של המאבטח, וכשגאנם יצא אליהם, הם ירו בו, ביצעו וידוא הריגה, לקחו את נשקו ונמלטו מהמקום. המאבטח נפצע באורח קשה ומספר שעות מאוחר יותר נפטר מפצעיו בבית החולים מאיר שבכפר סבא. לאחר הרצח, שב"כ והמשטרה החלו בחקירה שהגיעה לשיאה היום לאחר מעצר החשודים.

זירת הרצח |

זירת הרצח | צילום: דוברות המשטרה

מסר לארגוני הפשע: המשטרה תגיע לכל מקום בו יסתתרו

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מסר לאחר מעצר החשודים: "הפעילות המופתית של ימ"ר מחוז מרכז של המשטרה שחשפו את האמת ואיתרו את רוצחי מאבטח ראש עיריית טייבה היא חשובה ביותר ומעבירה מסר לאירגוני הפשע - המשטרה תגיע לכל מקום בו יסתתרו. המדיניות שלי למשטרה ברורה: אפס סבלנות ומלחמה עיקשת בפשיעה בחברה הערבית ובארגוני הפשע".