הוריה של בת ה-12 שנאנסה על רקע אנטישמי: "ביקשו ממנה להתאסלם"

שבוע וחצי לאחר האונס הנורא שעברה בת ה-12 מצרפת, הוריה התראיינו לעיתון Le Parisien וסיפרו על האירוע. אביה: "היא ספגה מעשים מיניים ואיומים בזמן שצולמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/24 11:09 יט בסיון התשפד

הוריה של בת ה-12 שנאנסה על רקע אנטישמי: "ביקשו ממנה להתאסלם"
משטרת צרפת |, צילום: BreizhAtao,Shutterstock

הוריה של בת ה-12 מהעיר קורבובאה שבסמוך לפריז שנאנסה על רקע אנטישמי, התראיינו לעיתון Le Parisien הצרפתי ושם סיפרו על האירוע הקשה. האונס התרחש ב-15 ביוני כאשר שלושה נערים בני גילה הכניסו אותה למבנה נטוש סמוך לביתה ושם אנסו, הכו והשפילו אותה על רקע יהדותה. לפי הדיווחים, בת ה-12 הכירה את אחד הנערים והוא החליט לנקום בה לאחר שגילה את דתה.

מפגינים נגד ישראל |

מפגינים נגד ישראל | צילום: bgrocker,Shutterstock

היה רצון מאוד ברור מצד התוקפים שלה להרוס את חייה

אביה של בת ה-12 סיפר בכאב: "הם איימו עליה במצית ואילצו אותה לבלוע פיסת נייר. לאחר מכן היא ספגה מעשים מיניים ואיומים בזמן שצולמה. היה רצון מאוד ברור מצד התוקפים שלה להרוס את חייה. היא מאוד מזועזעת - הם גנבו לה את הילדות. היא סובלת מהבזקים ליליים ומתקשה להירדם".

האמא הוסיפה ואמרה כי לפני שהתוקפים אפשרו לה ללכת ממקום האירוע, הם הכריחו אותה להישבע באללה שלא תספר על האונס לאף אחד, לא להוריה ולא למשטרה. בנוסף, היא מספרת כי הם אפילו ביקשו ממנה להתאסלם. ההורים המשיכו ושיתפו: "אנחנו רוצים שהצדק ייעשה, העובדה שאירוע כזה קרה הוא סימן לכשל חברתי קולקטיבי במאבק נגד האנטישמיות והאלימות הקיצונית"

ההטרדות האנטישמיות החלו בחודש נובמבר

ההורים שיתפו כי בתם חוותה אנטישמיות מתחילת המלחמה והם הציעו לה להסתיר את דתה:"זה התחיל במהלך חודש נובמבר, עם הצעדות במועל יד, ציור של צלבי קרס על השולחנות ובדיחות על השואה". בעקבות בקשתם של הוריה להסתיר את זהותה, סיפרה בת ה-12 לאחד התוקפים שהכירה קודם לאונס כי היא מוסלמית. ההורים טענו בנוסף כי "במעשים שבוצעו בבת שלנו מתחת לבית שלנו בקורבבואה, ישנו חיקוי של המעשים של מחבלי חמאס בקיבוצים".

שניים משלושת התוקפים, בני 13, הועמדו לדין בגין אונס קבוצתי, ניסיון סחיטה, אלימות קבוצתית, תקיפה מינית קבוצתית, איומים ברצח והשמצות על רקע דתי. התוקף השלישי, בן 12, מועמד לדין באותן עבירות חוץ מאירועי האונס שבהם הוא יועמד כעד מעורב. אביה של בת ה-12 שיתף על ההעמדה לדין של התוקפים: "האמינו שהבת שלנו תפחד כל כך שהיא לא תגיד כלום".