הסתתרו במיגונית - ונחטפו: סרטון החטיפה של הרש גולדברג-פולין, אור לוי ואליה כהן

מטה משפחות החטופים שחרר סרטון בן שתי דקות ובו נראים הרש גולדברג פולין, אור לוי ואליה כהן נחטפים מתוך "מיגונית המוות" אליה ברחו ממסיבת הנובה | נתניהו: "הסרטון קורע את לב כולנו ומדגיש שוב את אכזריות האויב אותו נשבענו לחסל. לא נעצור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/24 19:01 יח בסיון התשפד

הסתתרו במיגונית - ונחטפו: סרטון החטיפה של הרש גולדברג-פולין, אור לוי ואליה כהן
סרטון החטיפה, צילום: מטה המשפחות

מטה משפחות החטופים שחרר הערב (ב') את סרטון החטיפה של הירש גולדברג-פולין, אור לוי ואליה כהן כפי שתועד ממצלמות מחבלי חמאס בטבח במסיבת הנובה. הסרטון, שאורכו כ-2 דקות, נערך וטושטש בחלקו לבקשת המשפחות.

צפו בסרטון:

חלקים מהסרטון פורסמו בעבר, בין היתר שהייתם של השלושה במיגונית ותפיסתם והעלאתם לטנדר המחבלים. החלקים הללו מתחברים לסרטון המסע לעזה עם המחבלים, סרטון שהותר לפרסום על ידי דובר צה"ל.

הרש הוא חבר של ענר שפירא, אור הגיע למסיבה 9 דקות לפני המתקפה ובת הזוג של אליה הצליחה להימלט

הרש גולדברג-פולין הגיע לנובה עם חברו הטוב ענר שפירא ז''ל, איתו מצא מקלט במיגונית שכונתה "מיגונית המוות" וממנה נחטף. ידו של הרש נקטעה במהלך המתקפה על המיגונית. בחודש אפריל פירסם חמאס סרטון של הרש מהשבי, סרטון שהיה לאות החיים הראשון שקיבלה המשפחה.

אור לוי הגיע לנובה בשעה 06:20 עם אשתו עינב ז''ל, ו-9 דקות לאחר מכן התחילה המתקפה אור ועינב נכנסו גם הם ל"מיגונית המוות", שם נרצחה עינב וממנה אור נחטף לעזה. אלמוג, בנם של עינב ז"ל ואור יציין מחר את יום ההולדת ה-3 שלו, ללא אימו שנרצחה ואביו שנמצא בשבי החמאס כבר 262 ימים.

אליה כהן הגיע לנובה עם בת זוגו זיו עבוד, האחיין ובת הזוג של האחיין. כשהחלה המתקפה נמלטה הרביעייה ל"מיגונית המוות" בה נרצחו אחיינו של אליה ובת זוגו (של האחיין). מאותה המיגונית נחטף אליה וזיו זוגתו ניצלה כשנקברה תחת הגופות.

מטה המשפחות: "הסרטון הקשה הוא כתב אישום חמור על ההפקרה שנמשכת כבר 262 ימים"

ממטה משפחות החטופים נמסר: "הסרטון הקשה הוא כתב אישום חמור על ההפקרה שנמשכת כבר 262 ימים. הרש, אליה ואור נחטפו בחיים וכך הם צריכים לחזור, עוד היום. כל יום שעובר מסכן את החטופים ועלול לטרפד את היכולת להשיבם הביתה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפרסום הסרטון: "סרטון החטיפה המזעזע של הרש, אור ואליה קורע את לב כולנו ומדגיש שוב את אכזריות האויב אותו נשבענו לחסל. לא נעצור את המלחמה עד שנשיב את כל 120 יקירינו הביתה".