הצצה נוספת לגיהנום: הערב יתפרסם סרטון החטיפה של הרש גולדברג פולין

מטה משפחות החטופים יפרסם הערב ב-19:00 את סרטון החטיפה של הרש גולדברג פולין, אור לוי ואליה כהן. החלק האחרון של תיעוד החטיפה, שחלקה כבר נראתה בעבר, מראה את המסע לעזה עם המחבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/24 15:04 יח בסיון התשפד

הצצה נוספת לגיהנום: הערב יתפרסם סרטון החטיפה של הרש גולדברג פולין
הרש גולדברג פולין בתיעוד חמאס | , צילום: ללא

לבקשת משפחות גולדברג-פולין, לוי וכהן שיקיריהן נחטפו מ"מיגונית המוות" לאחר שנמלטו מפסטיבל ה"נובה" ברעים ועדיין נמצאים בשבי חמאס, מטה משפחות החטופים ישחרר הערב (ב') לציבור ולתקשורת את סרטון החטיפה של הירש, אור ואליה כפי שתועד ממצלמות מחבלי חמאס ב-7/10.

הרש גולדברג-פולין הגיע לפסטיבל ה"נובה" עם חברו הטוב ענר שפירא ז''ל, איתו מצא מקלט במיגונית שכונתה "מיגונית המוות" וממנה נחטף. ידו של הרש נקטעה במהלך המתקפה על המיגונית. בתאריך ה-24.04.24 פירסם חמאס סרטון של הרש מהשבי, שהיה לאות החיים הראשון שקיבלה המשפחה.

אור לוי ואליה כהן נחטפו ממיגונית המוות

אור לוי הגיע לפסטיבל ה"נובה" בשעה 06:20 עם אשתו עינב ז''ל, 9 דקות לאחר מכן התחילה המתקפה ואור ועינב נכנסו גם הם ל"מיגונית המוות", שם נרצחה עינב וממנה אור נחטף לעזה. אלמוג, בנם של עינב ז"ל ואור יציין מחר את יום ההולדת ה-3 שלו, ללא אימו שנרצחה ואביו שנמצא בשבי החמאס כבר 262 ימים.

אליה כהן עם הוריו

אליה כהן עם הוריו, צילום: פרטי

אליה כהן הגיע לפסטיבל ה"נובה" עם בת זוגו זיו עבוד, האחיין ובת הזוג של האחיין. כשהחלה המתקפה נמלטה הרביעייה ל"מיגונית המוות" בה נרצחו אחיינו של אליה ובת זוגו (של האחיין). מאותה המיגונית נחטף אליה וזיו זוגתו ניצלה כשנקברה תחת הגופות.

נחטפו משטח המסיבה ברעים |

נחטפו משטח המסיבה ברעים | צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

הסרטון המתעד את החטיפה עבר טשטוש

הסרטון, שאורכו כ-2 דקות, נערך וטושטש בחלקו לבקשת המשפחות. בנוסף, חלקו הראשון של הסרטון הכולל את שהייתם במיגונית והחלק השני שהוא תפיסתם והעלאתם לטנדר המחבלים, הם חלקים שפורסמו חלקית בעבר וחוברו לחלק האחרון (שהותר כעת על ידי דובר צה"ל לפרסום) והוא המסע לעזה עם המחבלים.

ממטה משפחות החטופים נמסר: "הסרטון הקשה הוא כתב אישום חמור על ההפקרה שנמשכת כבר 262 ימים. הרש, אליה ואור נחטפו בחיים וכך הם צריכים לחזור, עוד היום. כל יום שעובר מסכן את החטופים ועלול לטרפד את היכולת להשיבם הביתה".

כזכור, בסוף החודש שעבר פרסם מטה המשפחות באופן דומה את סרטון חטיפת התצפיתניות מבסיסן בנחל עוז. בתיעוד שאורכו שלוש דקות ועשר שניות ניתן לראות את המחבלים כפי שצולמו במצלמות הגוף שלהם, בעודם אוזקים ומובילים לרכבים את שבע התצפיתניות שנותרו בחיים לאחר מתקפת הירי על הבסיס. אורי מגידיש חולצה על ידי כוחות צה"ל לאחר 23 ימים בשבי, נועה מרציאנו נרצחה על ידי מחבלי חמאס בעודה בשבי וגופתה הוחזרה על ידי צה"ל לקבורה בישראל. וכעת בידי המרצחים בעזה נותרו חמש תצפיתניות: לירי אלבג, קרינה ארייב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע ונעמה לוי.