במשטרה התנצלו על תקיפת כתבת חדשות 12: "התרחש בלהט הפינוי" | צפו

במהלך הפגנת משפחות החטופים בתל אביב נהדפה העיתונאית יולן כהן בידי שוטר בתפקיד, במשטרה הוציאו הבהרה: "עבודת העיתונאים ראויה להערכה וחשובה לסיקור האירועים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/24 08:16 יז בסיון התשפד

במשטרה התנצלו על תקיפת כתבת חדשות 12: "התרחש בלהט הפינוי" | צפו
כתבת חדשות 12, ארכיון., צילום: Arie Leib Abrams,Flash90

כתבת חדשות 12, יולן כהן, הותקפה אמש (שבת) בידי שוטר במהלך סיקור הפגנת משפחות החטופים בתל אביב. במהלך פעילות השוטרים, נהדפה כהן פעמיים בידי שוטר, על אף שהייתה בתפקיד, דבר שגרר ביקורת קשה על המשטרה. גם בערוץ עצמו תקפו וכתבו כי "גם הערב המשטרה לא מאפשרת לעיתונאים לסקר את המחאה: כך דוחף שוטר את כתבת חדשות 12 יולן כהן".

"משטרת ישראל מצרה על האירוע"

במהלך הלילה הוציאה המשטרה הודעת הבהרה והתנצלה על האירוע: "במסגרת פינוי מפירי הסדר נהדפה כתבת חדשות 12 יולן כהן שנמצאת במקום ומבצעת סיקור של האירועים בשטח. משטרת ישראל מצרה על האירוע שהתרחש בלהט פינוי הציר" נכתב. עוד הוסיפו במשטרה: "עבודת העיתונאים ראויה להערכה וחשובה לסיקור האירועים, נפעל לאפשר להם לבצע את עבודת בבטחה למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד".

יולן כהן, הותקפה בידי שוטר

יולן כהן, הותקפה בידי שוטר צילום: CC BY-SA 4.0, wikipedia

3 מפגינים נעצרו בהפגנות

במהלך ההפגנה התלהטו הרוחות ומפגינים החלו בחסימת הכביש ברחוב המלך ג'ורג' תוך הבערת מדורות. המשטרה עצרה 3 מפגינים והפעילו כוח רב במטרה לפנות את הציר מהמפגינים כולל שימוש באמצעים לפיזור הפגנות.