מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

העיתונאית הערבייה לדובר צה"ל: למה אתם לא מחסלים את נסראללה? - כך הוא הגיב

דובר צה"ל התראיין לרשת אל ערבייה והאשים את נסראללה בכך שהוא גורר את המזרח התיכון להסלמה. כאשר נשאל מדוע לא מחסלים את נסראללה ענה כי צה"ל מכיר את מיקומי חיזבאללה וכעת מתמקד במחבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/24 18:22 יג בסיון התשפד

העיתונאית הערבייה לדובר צה"ל: למה אתם לא מחסלים את נסראללה? - כך הוא הגיב
"אנחנו יודעים איפה נסראללה", צילום: mohammad kassir,Shutterstock

המתיחות בצפון: אחרי ימים ספורים של רגיעה באש, הצפון חוזר לבעור כאשר חיזבאללה משגר היום כ-15 רקטות משטח לבנון לעבר מרחב קריית שמונה, חלקם יורטו בהצלחה על ידי לוחמי ההגנה האווירית, אין נפגעים. בתגובה צה"ל תקף בארטילריה את מקורות הירי, מוקדם יותר היום תקף צה"ל מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב צור ותשתית טרור של הארגון במרחב אל-חיאם שבדרום לבנון.

נסראללה גורר את המזרח התיכון להסלמה

דובר צה"ל דניאל הגרי

דובר צה"ל דניאל הגרי , צילום: דובר צה"ל

חיזבאללה מנצל את הלבנונים

הערב (ד') התראיין דובר צה"ל לרשת אל ערבייה הסעודית, שם אמר כי "חיזבאללה מנצל את העם הלבנוני ובחר לעמוד לצד חמאס שחטף נשים וילדים". הגרי הוסיף כי הם יודעים את מיקומי חיזבאללה, האשים אותם בכך שהם מתחבאים בתוך אוכלוסיה לבנונית והאשים את נסראללה בכך שהוא גורר את המזרח התיכון לקראת הסלמה. "נקטנו בכל הצעדים המתאימים וחיסלנו מאות פעילי חיזבאללה עד כה".

הגרי: חיסול נסראללה? כרגע ממוקדים בחיסול מחבלים

כאשר נשאל על ידי המראיינת מדוע צה"ל אינו מחסל את נסראללה, ענה הגרי כי בכירי הארגון הם המטרה השנייה של צה"ל במערכה, וכי כרגע הם ממוקדים במחבלי החיזבאללה. הגרי המליץ לתושבי לבנון להתרחק מאיזורי סכנה ולאפשר לצה"ל להילחם באיזור.