פרשן ערוץ 14 מתגונן: "הגרי הוא איש שמאל מובהק"

יעקב ברדוגו הגיב הבוקר למתקפה מצד דובר צה"ל, והצהיר כי איננו חוזר בו מדבריו לפיהם הרמטכ"ל תומך בהשארת שלטון חמאס בעזה. "אם הרמטכ"ל אכן תומך בסיום המלחמה, אז שיעמוד בקולו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/24 11:37 יג בסיון התשפד

פרשן ערוץ 14 מתגונן: "הגרי הוא איש שמאל מובהק"
יעקב ברדוגו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סאגת פרשן ערוץ 14 ודובר צה"ל נמשכת: יעקב ברדוגו התייחס היום (ד') בתוכנית הבוקר של ערוץ 14 למתקפה שספג מצד דובר צה"ל. ברדוגו הצהיר כי הוא אינו חוזר בו מדבריו אך יהיה מוכן להתנצל מעל כל במה אם: "הרמטכ"ל יגיד שהוא בעד המשך המלחמה. הגרי הוא איש שמאל מובהק ואני יכול להוכיח את זה. אם הרמטכ"ל אכן תומך בסיום המלחמה, אז שיעמוד בקולו, יגיד את זה ויסביר איך בלוגיקה הזאת חמאס לא מתקיים בעזה".

עוד הוסיף וטען כי הרמטכ"ל אמר את הדברים לשני מקורות ששאלו אותו מה יקרה אחרי שנעצור את המלחמה, "הוא הגיב להם שנקבל חמאס מוחלש". כזכור, בהצהרתו היומית טען תא"ל דניאל הגרי כי: "הפרסום של יעקב ברדוגו לפיו הרמטכ"ל תומך בהשארת שלטון חמאס בעזה, הוא שקר חמור ומשולל כל יסוד".

דובר צה"ל: דברי ברדוגו הם שקר מוחלט

כזכור, בהודעתו אמר דובר צה"ל כי "הרמטכ"ל התבטא אינספור פעמים בעניין, גם באופן פומבי, שאין לאפשר את המשך השליטה של חמאס בעזה", הגרי הוסיף לתקוף את ברדוגו: "טענות אחרות, כפי שהועלו על ידי הכתב בימים האחרונים, הן שקר מוחלט וניסיון לפגוע בצה"ל וברמטכ"ל העומד בראשו, אשר מוביל את צה"ל בלחימה נגד חמאס בנחישות רבה ובתוצאות משמעותיות". ההודעה החריגה של דובר צה"ל הגיעה בעקבות טור דעה שכתב הפרשן הפוליטי לערוץ 14. בטור, ברדוגו טען כי הרמטכ"ל חותר לסיום המלחמה ולהשארת שלטון חמאס בעזה.

דובר צה"ל

דובר צה"ל, צילום: דובר צה"ל