ראש העיר הזדעק: "אני מקושש שקלים כדי לגמור את השנה ואתם מסדרים ג'ובים?"

תומר גלאם צעק בוועדת חוקה על חברי הכנסת שנכחו בחדר: "זה הזמן להעביר את החקיקה המטומטמת הזאת? כ-30 אזרחים נרצחו לי בעיר ואני מתמודד עם זה לבד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/24 13:46 יב בסיון התשפד

ראש העיר הזדעק: "אני מקושש שקלים כדי לגמור את השנה ואתם מסדרים ג'ובים?"
תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון |, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

בדיון שנערך הבוקר (ג') בוועדת חוקה בנושא חוק הרבנים זעם ראש עיריית אשקלון תומר גלאם על חברי הכנסת הנוכחיים בחדר. גלאם זעק לעבר חברי הוועדה ובפרט לעבר יושב הראש חבר הכנסת רוטמן: "אתם צריכים להתבייש, במקום לדון איך לעזור לעיר אשקלון ולחוקק לה הקלות במס ואיך להביא את אשקלון לידי ביטוי ש-30 נרצחו לי בעיר ואני מתמודד עם זה לבד, אתה מושיב אותי פה שעה בזמן שאני צריך לנהל עיר שגם עכשיו תחת מלחמה". גלאם המשיך ושאל את חברי הכנסת: "אני מקושש שקלים כדי לגמור את השנה ואתם מסדרים לי עוד ג'ובים?"

הרס באשקלון לאחר נפילת רקטות, אתמול |

הרס באשקלון לאחר נפילת רקטות, אתמול | , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

אף חבר כנסת לא עשה טובה לעיר אשקלון

ראש העירייה הוסיף ואמר: "זה הזמן להביא את החקיקה המטומטמת הזאת? חקיקה שתביא לפיזור הכנסת. אין שום הגיון. אני מכיר פה את כל חברי הכנסת ואף אחד לא עשה טובה לעיר אשקלון". גלאם סיים את דבריו בפניה ליושב ראש הוועדה:"אני מכיר אותך וגם אתה לא מאמין בחוק הזה, אני מנסה להבין אותך ולא מצליח".

חוק הרבנים שעלה היום (ג') לדיון מעורר סערה תקשורתית גדולה ורבים מתנגדים אליו כולל חברי כנסת מהקואליציה ובהם סעדה וגוטליב. עקב כך שלא הושג רוב, ההצבעה על החוק נדחתה. במהלך הדיון, יושב ראש הוועדה רוטמן תקף את המתנגדים מהקואליציה: ""אני חושב שזאת בושה וחרפה שמכל הנושאים שיש להזדעק עליהם כמו למשל על הדשדוש בעזה,על זה אתם מתפוצצים". לאחר הדיון, ח"כ משה סעדה אמר: "זה לא חוק ממשלתי בהסכם הקואליציוני שהובטח לחרדים אלא חוק פרטי של ג'ובים".