מתגעגעים לחושות? 4 יעדים שיכולים להחליף את החופשה בסיני

היעד השמשי והזול שהישראליים כל כך אוהבים הפך ללא רלוונטי במלחמה, וכל שנותר לעשות הוא לחפש תחליף לאווירה של החושות. הנה 4 יעדים אחרים שתוכלו לבלות בהם הקיץ

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 17/06/24 17:52 יא בסיון התשפד

מתגעגעים לחושות? 4 יעדים שיכולים להחליף את החופשה בסיני
חופשה בסיני, צילום: Yossi Aloni,FLASH 90

בשולי האבדות הנוראיות שספגנו מאז פרצה המלחמה, ישנה גם אבדה קטנה אך צובטת - סיני. מדי קיץ עשרות אלפי ישראליים גדשו את מעבר טאבה בעיר אילת בדרכם לחופשה שמשית וזולה. כעת, הפך היעד האהוב על הישראליים למסוכן מאי פעם בצל המתיחות בין ישראל למצרים, והשינה בחושה ב-70 שקלים ללילה כבר לא כל כך רלוונטית. לאלו שמתגעגעים לשמש, למחיר הזול ולאווירה הישראלית - הנה 5 יעדים שיכולים להחליף את החופשה בסיני.

אתונה

עוד יעד שאהוב מאוד על הישראליים ולא מאוד רחוק מכאן (כנראה שטיסה של שעתיים קצרה יותר מנסיעה לסיני) היא עיר הבירה של יוון, אתונה. מזג האוויר השמשי בחודשי יולי-אוגוסט שמגיע גם ל-36 מעלות בימים החמים מזכיר את החום במצרים, וגם כאן תוכלו ליהנות מחופים עם מים בצבע טורקיז. היא אמנם עירוניסטית יותר מסיני ולא תוכלו למצוא כאן חושות ואוהלים על החול, אבל אם אתם מחפשים אווירה ישראלית מחוץ לארץ זו בדיוק החופשה בשבילכם.

חופשה באתונה

חופשה באתונה צילום: Sven Hansche,Shutterstock

דובאי

זה עלול להפתיע אתכם, אבל דובאי לא מסוכנת כמו שאתם חושבים. איחוד האמירויות שמרה על יחסי שלום עם ישראל מאז שפרצה המלחמה והייתה המדינה הערבית הראשונה שגינתה את מתקפת חמאס בשבעה באוקטובר. זה אולי לא היעד האידיאלי בתקופת מלחמה אבל גם לא כזה שיאסרו עליכם להגיע אליו, והעיר מזכירה את סיני ברבדים רבים. החולות, השמש הקופחת, המחירים הזולים והסגנון הערבי כמובן, יגרמו לכם להיזכר בדהב.

דובאי

דובאי צילום: DavideAngelini,Shutterstock

קפריסין

קפריסין נמנית בין מדינות בודדות שאין אליהן כל אזהרת מסע, מה שהפך אותה כבר עכשיו ליעד פופולרי בקרב הישראליים. כשמדובר בטיסה של שעה בלבד תרגישו ממש כאילו קפצתם לשבוע בסיני, וגם האווירה סביבכם תזכיר לכם כמה עברית שמעתם במרכז נואיבה. אם מה שמשך אתכם בסיני לא היו הסוסים הצועדים על החולות אלא החופים המהממים חופשה בקפריסין תוכל למלא את החסר.

קפריסין

קפריסין צילום: Alp Galip,Shutterstock

אילת

יש מצב שמבקריה הקבועים של סיני יכעסו שאני בכלל מציעה, אבל העיר הדרומית בישראל היא אופציה בכלל לא רעה כתחליף - ולא מאוד שונה. מחירי המלונות אמנם לא זולים כמו בחושה של חאלד, אבל המים הם מימיו של ים סוף והשנורקלים הם אותם שנורקלים. מי שמחפש את הנסיעה הארוכה, רוצה להריח את החולות ולהשתזף עד השחמה מלאה, אבל לא רוצה לרדת מהארץ בתקופה כזאת - יוכל ליהנות מכל האטרקציות שמדינת ישראל מציעה.

אילת

אילת צילום: Yehuda Ben Itach,Flash90