שק מלא מטבעות: אורן חזן הפתיע את ראש העיר באמצע ישיבת מועצה

חבר הכנסת לשעבר הפסיד ליאיר שטבון בבחירות לראשות העיר אריאל ונאלץ לשלם לו סכום כסף לאחר שערער על זכייתו. את הכסף הוא בחר לשלם בדרך מקורית באמצע ישיבת מועצה | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/24 14:04 יא בסיון התשפד

שק מלא מטבעות: אורן חזן הפתיע את ראש העיר באמצע ישיבת מועצה
אורן חזן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אורן חזן התמודד לראשות עיריית אריאל בבחירות האחרונות לרשויות המקומיות. הוא צלח את הסיבוב הראשון אך הפסיד בסיבוב השני ליאיר שטבון. חזן, ערער על תוצאות הבחירות, אך בית המשפט דחה את הערעור וחייב אותו לשלם לראש העירייה הנבחר 5,000 שקלים. אמש (א') הוא בחר לשלם לשטבון חלק מהסכום בו חויב, ועשה זאת במטבעות של עשרות אגורות.

צפו: זה מה שאורן חזן בחר לעשות באמצע ישיבת מועצה

במהלך ישיבת המועצה חזן קם ממקומו עם שקית מלאה במטבעות והתקרב אל ראש העירייה. הוא נשמע בסרטון מציין כי הוא "אדם שמשלם". בהמשך הסרטון שטבון החזיק את השקית וחזן זרק לעברו כי הוא מכאיב לו, ובתגובה אחד הנוכחים אמר לחזן כי הוא מזלזל בראש העירייה. ניתן לראות בסרטון כי הנוכחים היו נבוכים מהסיטואציה ובתגובה למקרה הם החלו לצלם את הנעשה בטלפונים הניידים שלהם.

זו לא הפעם הראשונה שאורן חזן היה מעורב בתביעה כנגד בכירים בעיריית אריאל. בשנת 2017 הוגש כנגדו כתב אישום בגין תקיפת מנכ"ל העירייה ואיום על ראש העיר בשנת 2014. לבסוף, הוא לא הורשע. בעת נתינת גזר הדין, השופטת טענה כי: "התנהגות הנאשם הייתה בריונית ועוברת חוק". כאשר הוגש נגדו כתב האישום הוא טען כי מדובר ב"רדיפה פוליטית".