שנינו מאותו רחוב: שתי המשפחות השכנות קיבלו את בשורת האיוב בזו אחר זו

אבל ביישוב בית אל: שתי בשורות קשות הגיעו למשפחות הדרות במרחק 30 מטר זו מזו. אלון וייס ז"ל נולד וגדל ביישוב שהוריו הם ממייסדיו, ובאותו רחוב בדיוק גדל ההרוג השמיני מהאירוע ברפיח - סמל שלום מנחם ז"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/24 20:53 י בסיון התשפד

שנינו מאותו רחוב: שתי המשפחות השכנות קיבלו את בשורת האיוב בזו אחר זו
הלוויתו של אלון וייס ז"ל, צילום: Oren Ben Hakoon,Flash90

היום (א') היה קשה במיוחד. 11 שמות הותרו לפרסום ביממה האחרונה עקב סדרה של אירועים קשים ברפיח, שבמשמעותי שבהם נהרגו שמונה לוחמים בשעה שהמשוריין שלהם עלה על מטען. לפני שעה קלה הותר לפרסום כי סמל שלום מנחם, בן ה-21 מבית אל הוא ההרוג השמיני מהאסון. עם הידיעה על מותו, הגיעה בשורת האיוב בפעם השנייה ביממה אל אותו הרחוב.

הוריו של אלון וייס ז"ל בן ה-49 הם ממקימי היישוב בית אל וגרים גם הם ברחוב "מבוא האורנים", במרחק 30 מטרים בלבד מבית משפחת מנחם. אלון ז"ל נפל במהלך אירוע בצפון רצועת עזה והותיר אחריו אישה, 7 ילדים ונכדה.

שלום מנחם ז"ל

שלום מנחם ז"ל צילום: דובר צה"ל

רס"ב אלון ויס ז"ל

רס"ב אלון ויס ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

ראש המועצה ספד: "שני אנשים נערצים ובעלי מידות"

ראש המועצה שי אלון ספד בצער: "הלב מתקשה להכיל את האובדן הקשה עם נפילתם של שני בני היישוב היקרים שלום מנחם ואלון וייס הי"ד. שני אנשים נערצים ובעלי מידות. אלון גדל ביישוב, בנם של ותיקי היישוב ומקימיו, גיורא ובת שבע יבל"ח, התגורר בפסגות, איש אהוב וחבר יקר לכל סובביו. אלון לחם בגבורה ולא ויתר עד הרגע האחרון. הותיר אחריו אישה ו-7 ילדים. ליבנו עם משפחתו עם היוודע הבשורה הקשה. "ייוודע בגויים לעיניינו נקמת דם עבדיך השפוך".