"פרסום הסרטונים מקסדות הלוחמים זה שערוריה, במבצע הבא אנחנו נשלם בדם חיילינו"

ברקע פרסום סרטוני החילוץ של החטופים בידי לוחמי הימ"מ בלב עזה, מותח ח"כ ליברמן ביקורת על שלל הפרסומים בנושא וטוען כי הדבר מסכן את הלוחמים: "מקבלי ההחלטות הם חסרי אחריות" | בסוף השבוע פרסמה המשטרה את תיעוד החילוץ של נועה ארגמני

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/24 09:42 י בסיון התשפד

"פרסום הסרטונים מקסדות הלוחמים זה שערוריה, במבצע הבא אנחנו נשלם בדם חיילינו"
תיעוד חילוץ שלושת החטופים בנוסיראת, צילום: צילום מסך

בסוף השבוע האחרון פרסמה המשטרה את סרטון החילוץ של נועה ארגמני בידי לוחמי הימ"מ במבצע ההירואי בלב שכונת נוסיראת בעזה. בסרטון נראים הלוחמים דרך מצלמות הקסדה בפריצה לבית והשיח הראשוני מול ארגמני, סרטון נוסף שוחרר בשבוע שעבר בו נראו הלוחמים משחררים גם את שלושת החטופים האחרים.

אך לא כולם מרוצים מפרסום הסרטונים, בראיון הבוקר לרשת ב', אמר יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן כי פרסום הסרטונים מסכן את הלוחמים וחושף את שיטות העבודה של היחידות המיוחדות בצה"ל, הוא הוסיף וטען כי שרים בממשלה מנסים להרוויח מפרסום הסרטונים.

"במבצע הבא אנחנו נשלם בדם חיילינו על כל ההפקרות הזאת"

"מקבלי ההחלטות הם חסרי אחריות. כל הפרטים הכי רגישים אחרי מבצע ארנון, מבצע מבריק. אני רואה הצפה של כל כלי התקשורת בפרטים הכי קטנים, הכי רגישים, ברור שמי שיוזם את זה שזה הממשלה וראשי השלטון".

 אביגדור ליברמן

אביגדור ליברמן , צילום: Chaim Goldberg/Flash90

הוא הוסיף כי "יש פה חשיפה של כל שיטת העבודה של הכוחות המיוחדים, זו שערוריה בלתי מתקבלת על הדעת, במבצע הבא אנחנו נשלם בדם חיילינו על כל ההפקרות הזאת. כל הפרסומים כולל הסרטים מהקסדות, כולל כל הפרטים, כל מה שראינו זה הפקרות מוחלטת, אף אחד לא דואג לביטחונה של ישראל, רק לכיסא ולסקר הקרוב".

"נעה הכל בסדר, אנחנו לוקחים אותך הביתה"

כאמור, המשטרה חשפה אתמול (שבת') תיעוד ממצלמת הקסדה של לוחמי הימ"מ בעת חילוץ נועה ארגמני משבי חמאס. בתיעוד נראה הלוחמים כשהם פורצים למבנה ומבשרים בקשר: "שו"ן (שבויים ונעדרים) בידינו, נעה הכל בסדר, אנחנו לוקחים אותך הביתה, אנחנו מאוד מתרגשים שאת פה ואנחנו גאים בך". נועה השיבה: "אני נורא מתרגשת, אני פשוט נורא מפחדת מהדרך".