אבינועם אמונה עוזב את צה"ל סופית - זה מי שיחליף אותו

הקצין הסרוג החליט לפרוש מצה"ל לאחר שלא קיבל מינוי מהרמטכ"ל, את מקומו ימלא אל"מ לירון אפלמן שנכנס לתפקיד היום בטקס חילופי מפקדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/24 22:57 ז בסיון התשפד

אבינועם אמונה עוזב את צה"ל סופית - זה מי שיחליף אותו
טקס חילופי המפקדים, צילום: דובר צה"ל

אלוף משנה אבינועם אמונה, המשמש כמפקד המכללה לפיקוד טקטי וכמפקד חטיבת חרמון, סיים את תפקידו היום (ה'). נזכיר, כי אל"מ אמונה החליט לפרוש לאחר שהבין כי לא יקבל מינוי בסבב הקרוב. את אמונה יחליף אלוף-משנה לירון אפלמן.

אלפמן נכנס - אמונה פורש

בטקס חילופי המפקדים שנערך היום אמר המפקד היוצא: "ב-7 באוקטובר החטיבה התייצבה במלואה, כל אחד ואחת מכם ביצע את תפקידו והרחיב את אחריותו. אלה הם הערכים, תחושת השליחות העמוקה, האמונה בצדקת דרכנו והאחריות לכלל. אנשים שמחוברים למדינה ולעם, הניחו את חייהם ופועלם וקראו בקול גדול הנני, נכונים לכל משימה ולכל אתגר. אפלמן אחי היקר, אין מתאים ממך לתפקיד. בהצלחה רבה".

מדברי מפקד חטיבת "ההרים" (810), אלוף-משנה לירון אפלמן: "היום אני מקבל את הפיקוד על החטיבה בתחושת אחריות ושליחות גדולה. מאז תחילת מלחמת 'חרבות ברזל' נחשפתי לאיכותם של אנשי החטיבה - 'מלח הארץ', אנשי מילואים ציוניים ונחושים. אבינועם היקר, אתה מפקד מרשים, מקצועי, אמיץ ובעל ניסיון מבצעי עשיר. הובלת את החטיבה בנחישות ובתבונה. בעשייתך וביכולתך האישיות הותרת חותם בקרב מפקדי ולוחמי החטיבה. ברצוני להודות לך על קבלת פנים חמה, פתיחות ועל שהעברת לידי חטיבה מצוינת, חזקה ומוכנה למלחמה. בשמי ובשם אנשי החטיבה אני מודה לך ומאחל לך בהצלחה בהמשך הדרך".