מנכ"ל הציונות הדתית תוקף את דרעי: שולח אותי להילחם כשהוא עומד בצד

הערב יתכנס לראשונה קבינט המלחמה בהרכב שיכלול גם את דרמר ודרעי. יהודה ולד קורא לדרעי לא להגיע לישיבות הקבינט עד שיספק פיתרון ממשי לגיוס החרדים: "מוסרית וערכית הוא לא יכול לשלוח אותי לשדה הקרב. הגיעו מים עד נפש".

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/24 19:27 ז בסיון התשפד

מנכ"ל הציונות הדתית תוקף את דרעי: שולח אותי להילחם כשהוא עומד בצד
אריה דרעי | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רגע לאחר שפורסם כי יו"ר ש"ס אריה דרעי ייצטרף לקבינט המלחמה יחד עם רון דרמר, מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית יהודה ולד תוקף את השר על תמיכתו בפטור מגיוס וקורא לו להימנע מהגעה לישיבות קבינט המלחמה.

https://twitter.com/yehodavald/status/1801265053284401354?t=R2zsAM_1zjRd_5-fBVCkUA&s=19

הוא לא יכול לשלוח אותי לשדה הקרב

"ראוי שאריה דרעי לא יגיע יותר לישיבות קבינט המלחמה עד שייעשה צעד אמיתי שיביא לגיוס חרדים משמעותי" כתב ולד. "מוסרית וערכית הוא לא יכול לשלוח אותי ואת חברי לשדה הקרב להילחם למען המדינה, כשהוא עומד מהצד ושותק ולא פועל מספיק שגם הילדים שלו ושל בוחריו יתגייסו ויילחמו איתנו. הגיעו מים עד נפש".

בתגובה לשאלה שנשאלה בתגובות על כך שגם הציונות הדתית הצביעה בעד חוק הגיוס בשבוע האחרון, אמר ולד: "הצבענו רציפות על מתווה בני גנץ. זו נקודת התחלה לדיונים שיערכו בוועדות לגיבוש החוק המעודכן. אני מצפה מדרעי ושאר החברים החרדים בממשלה שייכנסו לעובי הקורה, יביאו פיתרונות, יקדמו מהלכים משמעותיים ויבינו שדרוש שינוי מהותי לאור המלחמה".