שבוע לאחר המבצע: נתניהו משיק אגרופים עם הלוחמים שחילצו את החטופים

שבוע לאחר שלוחמי הימ"מ חילצו את ארבעת החטופים משבי חמאס, ראש הממשלה והשר לביטחון לאומי ביקרו את הלוחמים ושיבחו אותם על הביצוע המדהים: "אם הייתם מהססים, המבצע לא היה יוצא לפועל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/24 17:58 ז בסיון התשפד

שבוע לאחר המבצע: נתניהו משיק אגרופים עם הלוחמים שחילצו את החטופים
נתניהו ובן גביר פוגשים את לוחמי הימ"מ, צילום: מעיין טואף / לע״מ

שבוע לאחר החילוץ ההירואי של ארבעת החטופים משבי חמאס, ראש הממשלה נתניהו והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פגשו את לוחמי הימ"מ שפעלו במבצע. נתניהו ובן גביר קיבלו סקירה אודות שלבי המבצע ועל שיתוף הפעולה עם לוחמי צה"ל ושב"כ מפי מפקד הימ"מ.

בן גביר לנתניהו: "נמשיך לתת ללוחמים גיבוי"

נתניהו אמר ללוחמים: "אתם זקפתם את קומתו של עם שלם, ואתם הראיתם שאנחנו מוכנים לעשות הכל כדי לחלץ את חטופינו. כשהדבר הזה מגיע להכרעה, כשזה עולה מלמטה למעלה, ובסוף מגיע להחלטה שלי, אני חושב על כל השרשרת, אבל בסוף אני מגיע אליכם. אני מסתכל עליך (מפקד הימ"מ) ואני רואה מוכן - או לא מוכן. אם יש בך פקפוק, אם יש בך היסוס. כי אם הייתה אפילו נימה של היסוס, המבצע הזה לא היה מתבצע".

בן גביר הודה גם הוא ללוחמים, ורמז לראש הממשלה: "הרמתם את הכבוד של מדינת ישראל, הרמתם את הגאווה ובעיקר סיפרתם לאויבים שלנו שאנחנו יכולים להגיע ולשחרר את החטופים שלנו, בכל מקום, בכל זמן ובכל עת. אנחנו, אדוני ראש הממשלה, נמשיך לתת להם גיבוי ולתת להם את האפשרות להמשיך לעשות את המעשים הכ"כ מדהימים שהם עושים, שימשיכו להביס את האויבים שלנו".