נפתלי בנט: "עם ממשלה מקצועית זה אפשרי, הרבה יותר מהר ממה שחושבים"

לציון שלוש שנים ליום בו הושבע לראשות הממשלה, כותב נפתלי בנט כי "שרים משמאל ומימין החליטו לשים בצד את כל המחלוקות ולהתכנס ביחד למען הצלת מדינת ישראל". הוא משגר רמז לעתיד: "עם ממשלה מקצועית, מנהיגות אמיתית ואחדות בינינו - זה אפשרי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/24 09:23 ז בסיון התשפד

נפתלי בנט: "עם ממשלה מקצועית זה אפשרי, הרבה יותר מהר ממה שחושבים"
נפתלי בנט, שלוש שנים עברו, צילום: Alex Kolomoisky/POOL

"היום לפני שלוש שנים נשבעתי אמונים כראש הממשלה ה-13 של מדינת ישראל" כך כותב הבוקר (ה') ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. "במשך קצת יותר משנה שירתתי אתכם אזרחי ישראל כשעמדתי בראשה של ממשלה שעד לאותו רגע הייתה נראית בלתי אפשרית. שרים משמאל ומימין החליטו לשים בצד את כל המחלוקות ולהתכנס ביחד למען הצלת מדינת ישראל".

"המדינה חזרה להיות מנוהלת"

בנט מוסיף וכותב כי "בשנה הזו, יחד עם חבריי, הזנקנו את ישראל קדימה, המדינה חזרה להיות מנוהלת". הוא מותח ביקורת מרומזת לממשלה הנוכחית וכותב כי "הלו"ז של שרי הממשלה היה מוקדש כולו לקידום נושאים הקשורים לתפקוד היומיומי של מדינה. דאגנו לכל אזרחי ישראל, ולא העמדנו מגזר אחד לפני האחר. ידענו להגיע בינינו לפיתרונות גם ברגעי מחלוקת. בשנה אחת הספקנו מה שממשלות אחרות לא מספיקות בארבע שנים".

בנט, תובע מיליון שקלים

בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על אירועי השעה הוא כותב: "היום יותר מתמיד, המציאות הבלתי נתפסת בה אנו חיים מאז השבעה באוקטובר מחייבת הנהגה שיודעת לאחד את העם ולעשות את הדבר הבסיסי ביותר שצריכה לעשות ממשלה: לשים את האינטרס של מדינת ישראל לפני כל שיקול אחר, לפעול בתבונה מול הקהילה הבינלאומית, להכניס את כל חלקי העם למעגל השירות ולנהל את המערכה עם מטרות ברורות עד להכרעת אויבינו".

רמז לעתיד? "זה אפשרי והרבה יותר מהר ממה שחושבים"

בנט חותם את דבריו וכותב: "אני מדבר עם אזרחים רבים שנמצאים בייאוש אמיתי. אנשים רבים נמצאים בחרדה קיומית למדינת ישראל, וחשוב לי לומר לכם שגם עכשיו כשהכל נראה בלתי אפשרי זה כן אפשרי. חברים, עשינו זאת אז ואפשר לעשות זאת שוב. עם ממשלה מקצועית, מנהיגות אמיתית ואחדות בינינו - זה אפשרי והרבה יותר מהר ממה שחושבים. עוד נכונן כאן מדינה שראויה לעם הזה".