שבעה חודשים לאחר מותו: האב קיבל שיחה מבנו שנפל בקרב

ארז כהן מבטח קיבל שיחה מבנו הלוחם שנפל בצפון עזה, וכשהתקשר בחזרה גילה כי מדובר באישה זרה שקיבלה את המספר לאחר נפילת הבן: "כשראיתי את המספר ליבי החסיר פעימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/24 22:49 ו בסיון התשפד

שבעה חודשים לאחר מותו: האב קיבל שיחה מבנו שנפל בקרב
שחר כהן מבטח ז"ל, צילום: דובר צה"ל

חודש לאחר תחילת המלחמה נפל סמ"ר שחר כהן מבטח בן ה-22 מכרמיאל, בקרב בצפון רצועת עזה. שלשום (ב') קיבל אביו ארז שיחה מהמספר של בנו, וכך גילה כי המספר לא בוטל אלא הועבר לאחר מותו לאדם אחר.

"אולי תענה?"

"אתמול התקשרת אליי" סיפר האב השכול בחשבון הפייסבוק שלו. "איזה כיף היה והאמת ממש מפתיע לראות את המספר שלך על הצג, 'שיחה לא נענתה משחרון מתוקון', לצערי הייתי בקבוצה ולא יכולתי לענות, היית אומר מילה? משהו כמו 'אבא זה אני, הכל בסדר'? כשראיתי את המספר ליבי החסיר פעימה".

"'מישהו עם הטלפון של שחר?' שאלתי בקבוצת המשפחה, אבל אף אחד לא היה איתו, והוא גם היה כבוי, הבטרייה מרוקנת. והשיחה לא היתה מהוואטספ אלא מקו הטלפון הרגיל שבוטל אחרי מותך. אז התקשרתי חזרה למספר שלך, בחשש מלווה בציפייה. אולי תענה? אשמע את קולך האהוב, לא משנה כמה זה יהיה לא מציאותי" סיפר.

"המספר שלך עבר הלאה. כאילו זה מספר רגיל"

אך למורת רוחו, מי שענתה לשיחה הייתה אישה זרה: "'הלו' היא אמרה. 'התקשרת אלי' עניתי. 'לא, לא התקשרתי' היא ענתה. 'אני רואה שהתקשרת, רק שתדעי שזה מספר הטלפון של בני שנהרג'" אמר האב לאישה, שניתקה את השיחה. "המספר שלך עבר הלאה. כאילו זה מספר רגיל. זה עדיין לא מסביר את השיחה. אז אם מישהו יודע איך גורעים מספר. איך פשוט שמים בצד מספר של נפטר, אשמח לשמוע. תודה על המתנות הקטנות האלה, אוהב אותך".