חיים חדשים: בת נולדה לסרן גבריאל שני שנפל בדרום הרצועה

יובל וסרן (מיל') גבריאל שני הי"ד גדלו יחד בישוב יקיר שבשומרון. 4 חודשים לאחר נפילתו של גבריאל הי"ד בקרב בעזה, ילדה יובל בת, אחות לילדים צור ורווה | ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, בירך: "אור גדול של ניצחון החיים. עם ישראל כולו מחבק אתכן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/06/24 10:02 ד בסיון התשפד

חיים חדשים: בת נולדה לסרן גבריאל שני שנפל בדרום הרצועה
התינוקת הרכה והמתוקה של סרן גבריאל שני ז"ל | , צילום: פרטי

בת נולדה לסרן גבריאל שני הי"ד, שנפל בקרבות בדרום רצועת עזה. גבריאל הי"ד ואשתו יובל גדלו יחד, הכירו ונישאו בישוב יקיר שבשומרון, והתגוררו בישוב עלי. סרן (במיל') גבריאל שני, היה מפקד צוות בגדוד הסיור 6646, עוצבת שועלי מרום (646). הוא נפל בקרב ב-30 בינואר השנה בדרום רצועת עזה, בן 28 בנופלו. 4 חודשים לאחר נפילתו של גבריאל הי"ד, אלמנתו יובל, ילדה בשעה טובה בת.

דגן כתב בדף הפייסבוק שלו: "אור גדול של ניצחון החיים. יובל וגבריאל הי"ד גדלו יחד בישוב יקיר שבשומרון. הם גדלו יחד ביקיר, התחתנו וגרו בישוב עלי. 4 חודשים לאחר נפילתו של גבריאל הי"ד, יובל ילדה בת מתוקה, אחות לילדים צור ורווה. בימים קשים של הרבה חושך - אור חדש וגדול זורח עכשיו. אור של ניצחון החיים, אור שמחזק את כל עם ישראל. בירכתי את יובל היקרה ואמרתי לה: עם ישראל כולו מחבק אתכן - כל תושבות ותושבי השומרון שולחים לכם אור ואהבה!".

סרן גבריאל שני ז"ל

סרן גבריאל שני ז"ל צילום: דובר צה"ל

4 תינוקות נולדו בישובי המועצה האזורית שומרון ללוחמים - לאחר נפילתם במלחמת "חרבות ברזל": בת לרס"ן מוטי הי"ד ורויטל שמיר מחוות יאיר, בת לרס"ל אלחנן הי"ד והילה מעינב, בן לסמ"ר יהונתן הי"ד ואביה לובר מיצהר - וכעת בת לסרן גבריאל הי"ד ויובל שני.