מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אגם גולשטיין-אלמוג ששוחררה משבי חמאס: "קיבלתי תגובות מזעזעות"

אחרי שאיבדה את אביה ואת אחותה הגדולה ושוחררה במהלך הפעימה השלישית של עסקת החטופים - החטופה משתפת בכאב: "קיבלתי תגובות כמו 'חבל שחזרת' או 'היה לך קל בשבי'. למה שיגיבו עלי משהו רע? זה גמר אותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/24 15:31 ג בסיון התשפד

אגם גולשטיין-אלמוג ששוחררה משבי חמאס: "קיבלתי תגובות מזעזעות"
אגם גולדשטיין-אלמוג, צילום: יח"צ

אגם גולדשטיין-אלמוג, ששוחררה משבי חמאס, השתתפה היום (א') בוועידת מרכז השלטון המקומי והתייחסה לחילוץ ארבעת החטופים ולחוויה שלה מאז החזרה מהשבי. "אני מרגישה בתוך הזיה מאתמול. כל כך מרגש ואי אפשר לתפוס את זה. תודה לאל שהם יצאו שלמים ובריאים ופגשו את המשפחות. חייבים להגביר את הלחץ כדי שכולם יחזרו ככה מחייכים", אמרה גולדשטיין-אלמוג.

"למה אנחנו שופטים את החטופים שחזרו מהשבי? בגלל שחזרו מחויכים?"

אגם שוחררה במסגרת הפעימה השלישית יחד עם אימה ועד שני אחיה, כשאביה נדב ואחותה הגדולה ים נרצחו בביתם בכפר עזה בשבעה באוקטובר. על התחושה האישית שלה מאז חזרה מהשבי סיפרה אגם בכאב: "אני פגועה מאזרחי המדינה, קיבלתי תגובות כמו 'חבל שחזרת' , או - 'היה לך קל בשבי'. למרות זאת, אמרתי לעצמי - תמשיכי לדבר - אולי החטופים רואים אותי וזה מה שחשוב. אני בת 18, איבדתי את אבא שלי ואחותי, אבל מבחינת המדינה אני אגם וחזרתי מהשבי".

אגם גולדשטיין אלמוג

אגם גולדשטיין-אלמוג נואמת, צילום: מטה משפחות החטופים

"קיבלתי תגובות מזעזעות מאנשים שחיים איתי כאן על אותה אדמה, כאילו הם אויבים שלי. למה שיגיבו עלי משהו רע? זה גמר אותי. סיפרתי על קשרים שהיו לי עם השובים שלי, הצגתי פן של אינטראקציה אנושית. למה אנחנו שופטים את החטופים שחזרו מהשבי? בגלל שחזרו מחויכים? זו חוויה מטורפת, לא בטוח שאפשר להבין ולעבד את זה", הוסיפה.