אב לארבעה שם קץ לחייו אחרי שיצא מעזה - במשפחה מבקשים קבורה צבאית

אלירן מזרחי, תושב מעלה אדומים ואב לארבעה, שם קץ לחיין לאחר שלקה בפוסט טראומה במהלך הלחימה בעזה. משפחתו וחבריו מבקשים להכיר בו כחלל צה"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/24 13:46 ג בסיון התשפד

אב לארבעה שם קץ לחייו אחרי שיצא מעזה  - במשפחה מבקשים קבורה צבאית
אלירן מזרחי ז"ל, צילום: 27א

הלוחם אלירן מזרחי ז"ל, תושב מעלה אדומים ואב לארבעה, התאבד במהלך סוף השבוע לאחר שלקה בפוסט טראומה כשיצא מעזה. אלירן לחם בתוככי עזה, נלחם בחירוף נפש במחבלי החמאס וחווה תופת קשה, אשר בעקבותיה הוכר לאחרונה על ידי משרד הביטחון כנפגע טראומה.

לא היה מסוגל לשאת את הכאב

מזרחי ז"ל היה בתקופת החלמה וסופח למשרד הביטחון ולמרות זאת ביקש לחזור יחד עם חבריו ולשרת בעזה, בקשתו נענתה והוא קיבל צו 8 לשירות מילואים ברפיח יחד עם חבריו לפלוגה, אך כאמור, אלירן לא היה יכול לשאת עוד את הכאב והקושי ובסוף השבוע שם לקץ לחייו והותיר אחריו הורים, אחים, אישה וארבעה ילדים קטנים, שניים מהם על הרצף האוטיסטי.

בקשה להכיר בו כחלל צה"ל

ראש עיריית מעלה אדומים, גיא יפרח, שלח הבוקר מכתב לרמטכ"ל, ובו ביקש, כי החייל, אלירן מזרחי ז"ל, יזכה לקבורה צבאית. בפנייתו כתב יפרח: "אלירן מזרחי ז"ל, בן העיר מעלה אדומים, היה לוחם בצה"ל, אשר נתן במשך שנים ארוכות בסדיר ובמילואים, את חייו לצה"ל ולמדינת ישראל. מאז השביעי באוקטובר ובמשך חודשים ארוכים, ברור לכולם כי אלירן היה גיבור ישראל, המינימום שאנו יכולים וצריכים לעשות זה לאפשר לו להיקבר בכבוד בקבורה צבאית. כל החלטה אחרת היא לא סבירה לא הגיונית ולא מוסרית. אני פונה ללב שלכם אך לא פחות חשוב - לשיקול דעתכם ולהיגיון הבריא שלכם".

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il