נשבר הלב: אביו של החטוף נפטר שעות לפני חילוצו

בצל החדשות הטובות על שחרורם של ארבעת החטופים, התבשרה משפחתו על החטוף אלמוג מאיר ג'אן כי שעות לפני שחזר ארצה במבצע, אביו יוסף נפטר בביתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/24 08:44 ג בסיון התשפד

נשבר הלב: אביו של החטוף נפטר שעות לפני חילוצו
אלמוג מאיר ג'אן, שמחה מהולה בעצב, צילום: דובר צה"ל

שמחה גדולה שטפה את המדינה אתמול (שבת) עם היוודעדבר שחרורם של ארבעם החטופים נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו. הארבעה חולצו במבצע ארנון על שמו של פקד ארנון זמורה שנפל במהלך החילוץ ובו לקחו חלק כוחות ימ"מ, שב"כ וצה"ל. אך השמחה התערבבה בעצב כאשר נודע כי שעות לפני שחזר ארצה, אביו של החטוף אלמוג ג'אן, יוסף, הלך לעולמו.

"לבו לא עמד בזה ובאופן טראגי עשרים שעות לפני האושר שחיכה לו נדם"

הרב ליאור אנגלמן, חברו של יוסף ג'אן כתב כי "בצד בשורות האושר על שחרור החטופים, בתוכם אלמוג, אני מצטער לבשר על פטירתו של אביו, יוסף ג'אן, שעות לפני שאלמוג חזר. ביום שישי הגעתי אל יוסף לתת לו חלות לשבת ולא ידעתי מה נמצא מאחורי הדלת. יוסף (יוסי) אהב את אלמוג בכל מאודו והתייסר יום אחרי יום. לבו לא עמד בזה ובאופן טראגי עשרים שעות לפני האושר שחיכה לו נדם".

החטופים מתאחדים עם משפחותיהם בבית החולים

החטופים מתאחדים עם משפחותיהם בבית החולים, צילום: מעיין טואף / לע"מ

יוסף יובא למנוחות היום בשעה 17:30 בבית העלמין בנווה ירק. הרב אנגלמן ספד לו וכתב: "יוסף היה אדם שחייו לא היו פשוטים לאורך הדרך, והצער על אלמוג נגס בו יום יום. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים ותנחומים לאלמוג ולאחים של יוסף".

הבקשה מבני משפחות החטופים: "נסו לדאוג גם לעצמכם"

הוא פנה גם לבני משפחות החטופים וכתב: "ולכל משפחות החטופים, אנחנו אתכם. אנא, אנא, אל תישברו, נסו לדאוג גם לעצמכם, לבריאותיכם, תאכלו כראוי. גם בשבילם. הם יזדקקו לכם כשיחזרו. ואין לדעת, זה עשוי להיות ממש עכשיו".