עקיבא נוביק כתב את טורו של חיים לוינסון: "ינון מגל צודק"

העיתונאי הסרוג התכונן לטורו של חיים לוינסון שצפוי לעסוק בו והכין פארודיה מראש: "אנשים כמו עקיבא נוביק הם פיקציה. תעתוע. פאטה מורגנה. לא קיימים. כמו שרידי מוח בקודקודו של עמיחי אליהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/24 13:06 א בסיון התשפד

עקיבא נוביק כתב את טורו של חיים לוינסון: "ינון מגל צודק"
לוינסון ונוביק, צילום: Moshe Shai/FLASH90, יפעת קלמר

צמד העיתונאים עקיבא נוביק וחיים לוינסון מוכרים ברשת "X" בכתיבתם האקטואלית - עוקצנית ולא פעם הם מרימים אחד לשני. הבוקר (ו') לאחר שלוינסון הודיע כי טורו בשבוע הבא בהארץ יעסוק בידידו עקיבא נוביק, העיתונאי הסרוג הקדים את לוינסון ופרסם פארודיה על הטור העתידי. את הטור הפיקטיבי הקדיש נוביק למתקפה על הימין הליברלי.

"באיזה עולם מדומיין חי עקיבא נוביק?"

"באיזה עולם מדומיין חי עקיבא נוביק שהוא קונה את הבלוף הפאתטי של 'הימין הליברלי'?" פתח נוביק את הטור הפיקטיבי. "האיש חי ברמות הכחשה שרק הסטייליסט של אורית סטרוק, ככל שיש כזה, מסוגל לחיות בהן. כלום יש בעולם נבוט מספיק גדול שיחבוט בראשו שוב ושוב עד שיבין שאין כזה דבר ימין הנדלי אלקיני שטייניצי בגיני זבוטינסקאי?"

"סגידה עיוורת שאפשר למצוא רק בחסידות חב"ד"

נוביק פנה לתומכי הליכוד ועקץ בלשונו השנונה של לוינסון: "היום כל מהותו של הימין הביביסטו-ריקליניסטי היא להעלות זבחים ועולות וליקוקים למנהיג העליון המופלא הכביר שליח השם. סגידה עיוורת שאפשר למצוא רק בחסידות חב"ד. ואנשים כמו עקיבא נוביק הם פיקציה. תעתוע. פאטה מורגנה. לא קיימים. כמו שרידי מוח בקודקודו של עמיחי אליהו".

"מה אתה לא מבין מר נוביק ידידי. נכחדת. אתה לא קיים"

נוביק המשיך בפארודיה: "מה אתה לא מבין מר נוביק ידידי. נכחדת. אתה לא קיים. דינוזאור בודד ומצומק כמו העור של פרסיליה קשתי אחרי שהגזימה במיטת השיזוף. אבל הנוביקים פשוט מסרבים להכיר במציאות". לסיום כתב נוביק: "צודק ינון מגל (גילוי נאות: בז לו) כשהוא טוען שהם רקדני מה יפית. אבל הם רקדנים בלי קהל. כמו ריאליטי ריקודים בלי קהל שרק אימבציל כמו עופר שכטר יכול להנחות".