מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

האזינו שר בליכוד: להעמיד לדין את אהרון ברק על פגיעה בביטחון המדינה

השר לשיתוף פעולה אזורי, דודי אמסלם, קרא להעמיד לדין את נשיא העליון לשעבר השופט בדימוס אהרון ברק על כך שעודד סרבנות במחאה על הרפורמה המשפטית: "הם פגעו בביטחון מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/24 16:08 כט באייר התשפד

שר בליכוד: להעמיד לדין את אהרון ברק על פגיעה בביטחון המדינה
דודי אמסלם, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

השר לשיתוף פעולה אזורי, דודי אמסלם, אמר היום (ה') בריאיון למורן אזולאי בווינט כי יש להעמיד לדין אחרי המלחמה את מי שעודד סרבנות וביניהם נשיא העליון בדימוס השופט אהרון ברק, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, והרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ. במהלך הריאיון נשאל אמסלם על נושא הסרבנות והשיב: "מה הקשר בין הצבא לוויכוח פוליטי? ברגע שהם הכניסו את את הנושא הצבאי לוויכוח הפוליטי הם פגעו בביטחון מדינת ישראל".

"לפי מה שהם אמרו אז - תעמיד אותם לדין"

אמסלם המשיך: "את האנשים האלה צריכים להעמיד לדין גם היום, אבל אחרי המלחמה. חלוץ לא יכול להסתובב חופשי, אהוד ברק, אהרון ברק, יאיר לפיד, לפי מה שהם אמרו אז - תעמיד אותם לדין. כמו שהעמדת לדין רבנים שלא אמרו כמעט כלום".

על היועצת המשפטית לממשלה: "האדם המסוכן במדינה"

בהמשך הריאיון כינה אמסלם את מפגיני קפלן כפורעים וקרא להעמיד לדין את מנהיגת מחאת קפלן שקמה ברסלר. אמסלם התייחס גם ליועצת המשפטית לממשלה והגדיר אותה כ-"אדם המסוכן במדינה". עם זאת, אמסלם ציין כי מיארה אינה אדם רע אלא מי שעומד מאחוריה - המשנה ליועמ"ש גיל לימון.