בכיר חמאס צייץ - דובר צה"ל בערבית השיב: "אל תאמינו לשקר הזה"

לאחר שצה"ל הפציץ את בית הספר של אונר"א במחנה נוציראת לאחר שמחבלי חמאס הסתתרו בו, צייץ משרד התקשורת של חמאס בנושא, דובר צה"ל בערבית הגיב וחשף את השקרים: "המסכה שלכם ירדה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/24 10:33 כט באייר התשפד

בכיר חמאס צייץ - דובר צה"ל בערבית השיב: "אל תאמינו לשקר הזה"
דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי, צילום: דובר צה"ל

בפעילות של צה"ל במהלך הלילה (ה') הותקף מהאוויר בית הספר של אונר"א במחנה נוציראת שבעזה, זאת לאחר שבמקום התצרו מחבלי נוח'בה של חמאס וכן מחבלי הגא"פ. בהתקפה חוסלו מחבלים רבים ועל פי הפלסטינים נהרגו 39 בני אדם.

הבכיר של חמאס צייץ, אדרעי הגיב

איסמעיל אלטוובטה, ראש מערך התקשורת של חמאס פרסם ברשת X את דבר הפגיעה במבנה וביקש מהעולם להתגייס על מנת לעצור את ההתקפות של ישראל. מי שהגיב להם הוא דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי שחשף את העובדות סביב התקפת המבנה.

בית הספר שהפך למפקדת טרור

בית הספר שהפך למפקדת טרור, צילום: דובר צה"ל

"תפסיקו לשקר ולהסית, המסכה שלכם נפלה

"אל תאמין לשקר הזה" כתב אדרעי, "הוא יודע היטב שהכיתות שהיו במוקד התקיפה היו מחסה לדאעש, חמאס וג'יהאד. השקרן הזה מפיץ שקרים מתחילת המלחמה, בודה מעשי טבח ומכסה על פשעי דאעש חמאס מ 7 באוקטובר ועד היום" כתב.

על ההפצצה הלילה עצמה הגיב אדרעי ואמר: "בכיתות האלו בנוציראת שבתוך מתחם בית הספר שכנו מספר רב של מחבלים, כולל חברי האליטה של ​​חמאס והג'יהאד, כולל אלה שהשתתפו בטבח 7 באוקטובר. תפסיקו לשקר ולהסית, המסכה שלכם נפלה".