נערה בת 15 עלתה על טרמפ מצומת תפוח לירושלים והוטרדה מינית

בבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום חמור בגין מעשה מגונה נגד תושב היישוב ענב, שהטריד מינית נערה בת 15 אותה לקח בטרמפ ברכבו. היא נמלטה כאשר עצר ברמזור אדום

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/24 13:46 כח באייר התשפד

נערה בת 15 עלתה על טרמפ מצומת תפוח לירושלים והוטרדה מינית
טרמפ שהסתיים במשפט, אילוסטרציה | , צילום: structuresxx,Shutterstock

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (ד') לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אלירן (שם משפחה אסור בפרסום) תושב היישוב ענב, בגין מעשה מגונה בקטינה בת 15, אשר אסף ברכבו, נגע בגופה שלא בהסכמתה, צילם אותה וגזר תלתל משערה כדי להשאיר לו "מזכרת".

שאל אם היא שומרת נגיעה

על פי כתב האישום שהוגש על ידיד עו"ד דנה אלון מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם הבחין בקטינה סמוך לצומת תפוח, והציע לה טרמפ לכיוון ירושלים.

במהלך הנסיעה, שאל הנאשם את הקטינה שאלות אישיות, לרבות בעניין גילה והיא השיבה לו כי היא בת 15. בהמשך החל לשאול אותה שאלות בעלות אופי מיני, בין היתר שאל האם קיימה יחסי מין, האם נוגעת בעצמה ושאלות אודות ידיעותיה על איבר המין הגברי והאם היא שומרת נגיעה – לכך השיבה הקטינה בחיוב.

הנאשם ביקש מהקטינה לחתוך תלתל משערה

בהמשך הנסיעה נגע הנאשם בגופה של הקטינה מספר פעמים מעל לבגדיה, ברגליה, בחזה וכן ליטף את שערה. הקטינה חששה מן הנאשם וניסתה להתרחק ממנו ככל יכולתה תוך שהיא נצמדת לדלת מושב הנוסע, אך הנאשם לא חדל ממעשיו.

בשלב מסוים ביקש המשיב מהקטינה לחתוך תלתל משיערה, על מנת שיהיה לו למזכרת. הקטינה השיבה כי אינה מעוניינת, אך הנאשם התעלם מתגובתה, שלף סכין יפנית וניסה לחתוך תלתל משיערה תוך כדי נהיגה. משלא הצליח, הורה לקטינה לחתוך בעצמה, תוך שהוא אוחז בידה ומכוון אותה לתלתל באורך בו הוא חושק. בנוסף, צילם הנאשם את שערה של הקטינה בטלפון הנייד שברשותו. משהתקרבו לאזור עירוני סמוך לירושלים, ניצלה הקטינה את העובדה שהנאשם עצר ברמזור אדום באחד הצמתים ונמלטה מן הרכב.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירה של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים שלא בהסכמתה החופשית. לצד כתב האישום, הוגשה כנגד הנאשם בקשת מעצר עד תום ההליכים וכן בקשה לחילוט רכבו אשר שימש לביצוע העבירה.