עופר וינטר על הרמטכ"ל: "לא כועס ברמה האישית, יכולתי לעשות דברים טובים במלחמה"

בדברים שאמר בביקור בשדרות, התייחס תא"ל וינטר שיסיים בקרוב את דרכו בצה"ל, לרוח הלחימה בצבא ואומר: "אני מכיר אישית את רוב המפקדים בדרג השטח, הם עושים עבודת קודש הם אריות" | וינטר התייחס להדחתו ונשאל אם הוא מאוכזב מהחלטת הרמטכ"ל: "ברמה האישית לא, ברמה הציבורית כן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/24 21:30 כז באייר התשפד

עופר וינטר על הרמטכ"ל: "לא כועס ברמה האישית, יכולתי לעשות דברים טובים במלחמה"
וינטר באירוע באריאל, צילום: Flash90,Flash90

שבועות ספורים לאחר שנודע על סיום שירותו בצבא, תא"ל עופר וינטר מתבטא היום (ג') על המצב במדינה ומצב הלחימה ואומר בביקור בשדרות: "אני מכיר אישית את רוב המפקדים בדרג השטח הם עושים עבודת קודש הם אריות". וינטר התייחס גם להדחתו מהצבא ולתחושותיו כלפי הרמטכ"ל.

נפגעת מהרמטכ"ל? "ברמה האישית לא, ברמה הציבורית כן"

בראיון שנתן לעיתונאי ניצן שפירא ב"חדשות 12" התייחס וינטר להחלטת הרמטכ"ל וכשנשאל אם נפגע מהחלטתו אמר: "ברמה האישית לא, ברמה הציבורית כן, אני לא כועס עליו ברמה האישית". וינטר הוסיף: "כל החיים שלי אני מכוון לשליחות ציבורית. אני חושב שיכולתי לעשות דברים טובים יותר לעם ישראל כולל במלחמה הזאת".

הרמטכ"ל בצפון

הלוי, "ברמה האישית לא, ברמה הציבורית כן". צילום: דובר צה"ל

"זה רק אוסף פלסטינים מצ'וקמקים שקוראים לעצמם חמאס"

בביקור עצמו אמר על דור הלוחמים הנוכחי: "הם יודעים עושים הכי טוב עם מה שיש לנו, לא מתבכיינים". עוד אמר: "יש לנו הרבה יותר ממה שהיה לנו במלחמת השחרור, וניצחנו הרבה יותר ממה שהיה לנו במלחמת ששת הימים והרבה יותר ממה שהיה לנו במלחמת יום הכיפורים וניצחנו". על החמאס אמר: "אנחנו מול אויב הרבה יותר חלש, זה רק אוסף פלסטינים מצ'וקמקים שקוראים לעצמם חמאס. מי אלו החיזבאללה שבגללם הצפון בוער ומפונה" הוא סיים: "הכל בראש וברוח".

לא בדרך לפוליטיקה

באירוע אחר לכבוד יום ירושלים באריאל, אמר וינטר: "שלא תחשבו בטעות שאני הולך לפוליטיקה. אני לא שם, אני עדיין לוחם של עם ישראל, אני עדיין על מדים".