טלי גוטליב תוזמן לחקירה - חברת הכנסת: "אין לי כל כוונה להתייצב"

לאחר הפרסום על כך כי חברת הכנסת תיחקר על כך שחשפה את זהותו של בכיר השב"כ, מגיבה חברת הכנסת בביטול ותוקפת את היועמ"שית: "כל שנותר לה זה לסמוך על רצוני הטוב ולבקש ממני להיחקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/06/24 20:54 כז באייר התשפד

טלי גוטליב תוזמן לחקירה - חברת הכנסת: "אין לי כל כוונה להתייצב"
בהרב מיארה וגוטליב, לא מתכוונת להגיע, צילום: Noam Revkin Fentonl/FLASH90, Miriam Alster/Flash90

טלי גוטליב תיחקר על חשיפת המידע על זהותו של בכיר בשב"כ, כך פורסם היום (ג') בחדשות 13. בתגובה, כותבת חברת הכנסת כי אין בכוונתה להתייצב לחקירה וכי עומדת לה חסינות פרלמנטרית. גוטליב אף תוקפת בחריפות את היועמ"שית שנתנה את האישור לפתיחת החקירה.

"יועמש"ית הדליפה למשרתיה בתקשורת כי בדעתה לחקור אותי"

"מנהלת המדינה גברת יועמש"ית הדליפה למשרתיה בתקשורת כי בדעתה לחקור אותי באזהרה" כתבה גוטליב בתגובה, "זה כמובן אחרי שהיא הורתה לחקור את המסיתים המסוכנים והממרידים והקוראים לאי ציות בזמן מלחמה.כדרכה של הגברת אשלח לה מסר בהדלפה. חסינות לפי סעיף 1 לחוק החסינות היא מוחלטת ולא ניתנת להסרה".

נתניהו וגוטליב, ראש בראש

נתניהו וגוטליב, חסינות פרלמנטרית. צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

"רשמו בפניכם אין לי כל כוונה להתייצב לחקירה"

גוטליב מוסיפה: "על כן כל שנותר לה זה לסמוך על רצוני הטוב ולבקש ממני להיחקר. רשמו בפניכם אין לי כל כוונה להתייצב לחקירה, אין כל מקור סמכות לחייב אותי להיחקר מקום בו החסינות שלי היא מפני כל הליך פלילי הכרוך במעשה או אמירה למען ובמסגרת מילוי תפקידי. שמחתי להבהיר, צר לי לאכזב" כתבה.

תביעת הענק של שקמה ברסלר נגד גוטליב

כזכור, לפני מספר חודשים הגישה מנהיגת המחאה שקמה ברסלר, תביעת לשון הרע בסך 2.6 מיליון שקלים נגד חברת הכנסת גוטליב, השחקן מני אסייג וחמישה פעילי רשת נוספים על כך שהאשימו אותה בבגידה במדינת ישראל ובשיתוף פעולה עם מנהיג החמאס יחיא סינוואר, דבר שלדבריהם הוביל לטבח השבעה באוקטובר. בין היתר קשרה גוטליב בין בעלה של ברסלר לבין יחיא סינוואר.