הוויכוח בין החברים הוביל לתלישת חלק מהאוזן וחקירה במשטרה

שוטרי מחוז ירושלים עצרו את נאשם בתלישת אוזן של חברו במהלך ויכוח שהוביל לאלימות. לאחר שהושלמה חקירתו, הוגש כתב אישום נגדו על ידי התביעה המשטרתית

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/24 13:05 כו באייר התשפד

הוויכוח בין החברים הוביל לתלישת חלק מהאוזן וחקירה במשטרה
מעצר משטרתי, אילוסטרציה, צילום: sirtravelalot,Shutterstock

אלימות בבירה: בתאריך ה-21 למאי, התלונן תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, כי מוקדם יותר החודש הותקף באלימות על ידי אחד מחבריו בעת שישבו ובילו בבית עסק במרכז העיר. בעקבות כך, החלה חקירה בתחנת לב הבירה שבמחוז ירושלים.

על פי ממצאי החקירה ועובדות כתב האישום, בתאריך ה-10.5 ישבו שני החברים בבית העסק. במהלך הבילוי המשותף התגלע ויכוח בין הנאשם הקורבן. בשלב מסוים, נשך הנאשם את אוזנו השמאלית של הקורבן בחוזקה רבה עד כדי שניתקה חתיכה מחלקה העליון של האוזן.

ניידת משטרה, אילוסטרציה

ניידת משטרה, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

הקורבן נסע עצמאית לטיפול רפואי

בעקבות כך, נסע הקורבן עצמאית לטיפול רפואי, אך למרבה הצער לא ניתן היה לשחזר ולחבר את החלק שנתלש בנשיכה. עוד עלה בחקירה במשטרה, כי בטרם עזיבתו את מקום הבילוי, איים הנאשם כלפי הקורבן שלא יפנה למשטרה.

בעקבות כך, הוצא צו מעצר בבית המשפט נגד הנאשם, ונעשו פעולות לאיתורו. בתאריך 28.5 הוא אותר ונעצר על ידי בלשי תחנת לב הבירה שבמחוז ירושלים, והועבר לחקירה במשטרה.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבית המשפט לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות. בימים האחרונים הושלמה החקירה, והגישה יחידת התביעות של מחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין עבירות של חבלה חמורה ושיבוש הליכי משפט. כתב אישום זה הוגש לצד בקשה למעצרו עד לתום ההליכים.