משחיתים תמונות חללי צה"ל: התפרעויות בירושלים לאחר הדיון בבג"ץ

הפרעות הסדר נמשכות: עשרות מתפרעים השתלטו על צמתים בירושלים תוך שהם מכנים את השוטרים "נאצים" ו-"נוח'בות" וקורעים תמונות של חללי צה"ל. 6 נעצרו עד כה, והמשטרה ממשיכה להדוף את המתפרעים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 18:25 כה באייר התשפד

משחיתים תמונות חללי צה"ל: התפרעויות בירושלים לאחר הדיון בבג"ץ
תמונה של רס"ל ידידה אליהו ז"ל שהושחתה, צילום: דוברות המשטרה

גם לאחר שנחתם הדיון בבג"ץ שעסק בחוק הגיוס, ההתפרעויות והפרעות הסדר בירושלים נמשכות. עשרות מתפרעים חוסמים בשעות אלה את צומת הסינמה סיטי בירושלים, כשהם קוראים לשוטרים "נאצים" ו-"נוח'בות", ואף משמידים תמונות של חללי צה"ל שנתלו באזור.

המשטרה הודפת

מספר מתפרעים נכנסו מתחת לכלי רכב במטרה למנוע את המשך נסיעתם וסיכנו בכל את חייהם ואת משתמשי הדרך. בנוסף מספר מתפרעים השחיתו במזיד שלטים ועליהם תמונות חללי צה"ל, שנפלו במלחמת "חרבות ברזל". בשל המשך התנהלות מפרי הסדר, ממשיכיכם השוטרים ולוחמי מג"ב בפעולות להדיפתם לעבר המדרכות, תוך שימוש בכוח ובאמצעים לפיזור הפרות סדר.

תמונה של סמ"ר דור ירחי שהושחתה

תמונה של סמ"ר דור ירחי שהושחתה צילום: דוברות המשטרה

עד כה עצרו השוטרים 6 חשודים בהפרת סדר והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. בתוך כך, פועלת המשטרה להזרמת והכוונת התנועה באזור. מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה את התנהלותם של מפרי הסדר ולצד פעולות המשטרה לשמירת הסדר קוראים להוקעת מעשיהם הפסולים, המסוכנים והמבזים- הן את השוטרים והן את זכרם של חללי צה"ל".