50 מטר מהגבול עם עזה: אלמונים פרצו לבסיס ותקפו חייל

מספר אלמונים הגיעו לשער בסיס בדרום הארץ, מסרו שם של נגד, נכנסו פנימה - ותקפו חייל ששהה בו באגרופים ובגז פלפל | החייל: "לא מכיר אותם, ישנתי בחדר עם חבר, הייתי בהלם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 15:47 כה באייר התשפד

50 מטר מהגבול עם עזה: אלמונים פרצו לבסיס ותקפו חייל
בסיס צבאי, צילום: Ayal Margolin/Flash90

חייל במוצב צה"ל בעוטף עזה הותקף בידי אלמונים שהצליחו להסתנן לבסיס דרך הש"ג, כך חושפת היום (א') כרמלה מנשה בכאן רשת ב. האירוע התרחש לפני כחודש, באמצע הלילה, בבסיס שמרוחק כ-50 מטרים מגבול הרצועה ונכבש בשבעה באוקטובר.

לפי הפרסום, רכב אאודי שחור הגיע לש"ג והאלמונים ברכב מסרו לשומר את שמו של אחד הנגדים במוצב ונכנסו פנימה. הם חיפשו חייל מסוים, וכשהוא נמצא הם ריססו אותו בגז פלפל והיכו אותו באגרופים בפניו ובכל חלקי גופו ועזבו את הבסיס. החייל פונה לבית החולים ברזילי כשהוא סובל מחבלות חמורות, וקיבל חופשה של חודש.

"אין לי אויבים, אין לי שום קשר עם עבריינים"

"לא מכיר אותם, ישנתי בחדר עם חבר, הייתי בהלם. יכולתי לפתוח עליהם באש. אין לי אויבים, אין לי שום קשר עם עבריינים, אין לי שום תלונות במשטרה. הם היו לבושים בבגדים אזרחיים, אמרו לי שהם חיפשו אותי כי יש לי הקפצה, אני עד עכשיו בטראומה", סיפר החייל לכאן חדשות.

מצה"ל נמסר: "מדובר באירוע חמור בעקבותיו נהלי האבטחה חודדו אל מול חיילי הגדוד. בנוסף, נפתחה חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת. עם סיומה, יועברו ממצאיה לבחינת הפרקליטות הצבאית. מטבע הדברים, לא ניתן לפרט אודות חקירה שמתנהלת".