חייל מילואים פוסט טראומתי זרק רימון מחוץ למשרד הביטחון - אין נפגעים

אירוע חריג סמוך למשרד הביטחון בקרית אונו כאשר אדם בן 48 השליך פריט נפץ בכניסה למתקן. אין נפגעים באירוע, המשטרה עצרה את החשוד שנלקח לחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 14:16 כה באייר התשפד

חייל מילואים פוסט טראומתי זרק רימון מחוץ למשרד הביטחון - אין נפגעים
ניידת משטרה, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

אירוע חריג נרשם הבוקר (א') בכניסה למתקן משרד הביטחון בבקרית אונו כאשר אדם יצא מרכבו סמוך לכניסה והשליך סוג של רימון או חפץ העושה רעש רב בכניסה. אין נפגעים כתוצאה מהאירוע. על פי מספר דיווחים, מדובר בחייל מילואים פוסט טראומתי.

החשוד נעצר לחקירה

על פי הודעת המשטרה, החשוד נעצר ונלקח לחקירה. בהודעת המשטרה נכתב: "במשטרת ישראל התקבל דיווח לפני זמן קצר על חשוד שהשליך פריט שגרם לקול נפץ, מחוץ למשרד הביטחון בקרית אונו ונמלט מהמקום. לא נגרם נזק ואין נפגעים. שוטרי תחנת מסובים החלו בסריקות ואיתרו את החשוד (48, תושב המרכז) והוא נעצר לחקירה בתחנת מסובים".

ממשרד הביטחון נמסר בתגובה: "נכה צה"ל המוכר על רקע אירועי אלימות קודמים הגיע לפני שעה קלה למתקן משרד הביטחון בתל השומר והשליך חפץ חשוד שגרם לפיצוץ בחניית המתקן. החפץ התפוצץ בשטח פתוח ללא נפגעים או נזק. במהלך האירוע ביצע מאבטח ירי באוויר. החשוד נמלט ודיווח הועבר למשטרה. מדובר בחשוד שבעברו אירועי אלימות חמורים כנגד עובדי אגף השיקום, לרבות איומים ברצח על עובדים ומנהלים".