בנו של הרב שי פירון התגייס לצבא: "נאור לא ויתר על צה"ל, צה"ל לא ויתר על נאור"

על אף המוגבלות, בנו של השר לשעבר לא ויתר על שירות צבאי, השבוע ליוו בני המשפחה את הבן ללשכת גיוס בדרך לשירות משמעותי בצה"ל. הרב פירון: "הסיפור של נאור איננו עניין פרטי. כולם יכולים. כולם מחויבים לשרת את המדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 13:52 כה באייר התשפד

בנו של הרב שי פירון התגייס לצבא: "נאור לא ויתר על צה"ל, צה"ל לא ויתר על נאור"
הרב שי פירון, רגע משפחתי מרגש., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

רגע מרגש נרשם היום (א') במשפחתו של השר לשעבר, הרב שי פירון, כאשר ליוו את בן המשפחה, נאור ללשכת הגיוס בדרך לשירות בצבא. על אף המוגבלות, נאור התעקש לשרת שירות משמעותי והרב פירון כותב היום כי בנו "שבר כל תקרה אפשרית".

"אחד הימים המשמעותיים בחיי המשפחה"

בתמונות משלכת הגיוס נראה הרב עם בנו בדרך לגיוס ולאחר שרשרת החיול, הוא כותב: "הנה זה בא. נאור שלנו שבר כל תקרה אפשרית, לא וויתר על אף תחנה, לא הותיר חומה אחת שלא הצליח לדלג מעליה. היום, באחד הימים המשמעותיים בחיי המשפחה, זכינו ללוות אותו ללשכת הגיוס".

"כאחד האדם, הוא עבר את שרשרת החיול והפך לחייל בצבא הגנה לישראל" ממשיך הרב פירון ומתאר את השירות המצופה לבנו: "לנאור צפוי שירות משמעותי, שלא היה יכול להתרחש אלמלא הרגישות והרצינות של צה"ל. הם כרתו ברית: נאור לא וויתר על צה"ל, צה"ל לא וויתר על נאור".

"בהצלחה בן"

בהקשר לשיח הציבורי סביב חוק הגיוס וסוגיית גיוס החרדים כותב הרב פירון: "הסיפור של נאור איננו עניין פרטי. הוא מדגיש: כולם יכולים. כולם מחויבים לשרת את המדינה. כבר יומיים, מצבור של מילים וצלילים ממלאים את הלב: השביל הזה מתחיל כאן, עוף גוזל, פה בארץ חמדת אבות - תתגשמנה כל התקוות". הוא מסיים וכותב: "בהצלחה בן".