"היישוב נשלט על ידי חיזבאללה באופן טוטאלי"

ביישוב הצפוני שספג מכות כואבות מאז פרוץ המלחמה ואף הודיע על ניתוק מגע מרשויות המדינה ממשיכים לזעום על המצב הקשה. יו"ר ועד היישוב איתן דוידי: "הממשלה חלשה וכושלת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/24 08:08 כה באייר התשפד

"היישוב נשלט על ידי חיזבאללה באופן טוטאלי"
מרגליות, במושב זועמים, צילום: ויקיפדיה

מאז פרוץ המלחמה וביתר שאת בחודשים האחרונים, גבול הצפון והיישובים סמוכי הגדר נמצאים תחת מתקפות חיזבאללה. מדי יום נורים לעבר היישובים עשרות רקטות, טילים וכטב"מים שגורמים נזק רב ומרחיקים עוד יותר את היום בו יחזרו התושבים לבתיהם. אחד היישובים שנפגעו במידה קשה הוא המושב מרגליות.

"מרגליות נשלט ע"י חיזבאללה באופן טוטאלי"

יו"ר ועד המושב שהצהיר בשבוע שעבר על ניתוק מגע מרשויות המדינה והוצאת צה"ל מתחום היישוב במחאה על המצב הקשה, אומר הבוקר (א') בראיון בגלי צה"ל כי "מרגליות נשלט ע"י חיזבאללה באופן טוטאלי. אין מקום במושב שאתה מוגן בו ולא חשוף לטילים של חיזבאללה".

גדר הגבול סמוך למושב מרגליות

גדר הגבול סמוך למושב מרגליות, צילום: יוני (יונתן) יעקובי

"הממשלה דואגת לביטחון הקואליציה יותר מלביטחון תושבי הצפון"

בהמשך, תקף יו"ר ועד המושב בחריפות את הממשלה ואומר כי "הממשלה חלשה וכושלת, היא דואגת לביטחון הקואליציה יותר מלביטחון תושבי הצפון, רואים את זה יום-יום". כזכור, בשבוע שעבר הוציא המושב הודעה לפיה: "מושב מרגליות החליט לנתק מגע עם ממשלת ישראל ולהוציא את כל החיילים ממרגליות". בהמשך כתבו: "כמו כן אנו סוגרים את חמ"ל המושב, ושערי הישוב. אין נכנס ואין יוצא למושב לאף אחד כולל הצבא".