עקיבא נוביק התפוצץ על ערוץ 13: "פארודיה מרושעת על חמדנות חרדית"

העיתונאי הסרוג זעם על קריאתה של העיתונאית החרדית בערוץ 13 לפרישת המפלגות החרדיות מהקואליציה בשל הקפאת הכספים וחוק הגיוס. "לפרסם פארודיה כזאת מרושעת על חמדנות חרדית בתקופה כל כך רגישה, נראה לי מוגזם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/24 15:00 כג באייר התשפד

עקיבא נוביק התפוצץ על ערוץ 13: "פארודיה מרושעת על חמדנות חרדית"
עקיבא נוביק, צילום: Hadas Parush/Flash90

העיתונאי הסרוג של כאן 11, עקיבא נוביק, זעם על דבריה של הכתבת החרדית שרי רוט שבמהלך פאנל בעורץ 13 כינתה את ישיבת המפלגות החרדיות בממשלה כ"בזבוז זמן" וזאת כיוון שלא סיפקה הישגים לציבור החרדי. "אני תמיד בעד חופש הומור. אבל לפרסם פארודיה כזאת מרושעת על חמדנות חרדית בתקופה כל כך רגישה, נראה לי מוגזם" כתב נוביק ב-"X".

"בשביל שלא יעבדו באיילון בשבת יכולנו להתפקד לליכוד"

במהלך הפאנל בערוץ 13, אמרה רוט: "הציבור החרדי זועם, שני וחצי בממשלה וכמעט אפס הישגים, לאברכים אין שקל, חנקו את הישיבות, משכורות של מורות וגננות חרדיות מוקפאות ושום חוק גיוס לא נראה באופק. בשביל שלא יעבדו באיילון בשבת יכולנו להתפקד לליכוד ולבקש יפה ממירי רגב. ההיסטוריה הוכיחה שאחרי קדנציה בפנים החרדים נבעטים לאופוזיציה, אז אם צפויה כזו תוצאה קשה למה לא להקדים אותה כבר עכשיו?".

שרי רוט דמעה בערוץ 13: "נחתה עלי בשורה קשה בשידור חי"

כזכור, לפני כחודשיים העיתונאית החרדית שיתפה בחשבון ה"X" כי עברה רגע קשה במיוחד במהלך השתתפותה בפאנל של חדשות 13 על חוק הגיוס. רוט ייצגה את העמדה החרדית בפאנל ולטענתה דמעה בעיצומו של השידור. "זו היתה התוכנית הקשה ביותר שהיתה לי אי פעם. בשורה קשה, בשידור חי, נחתה עלי בעיצומו של 'אזור מלחמה' ב-13" פתחה רוט.

"בני אברכים, שכעת גם גבינה על הפרוסה לא תהיה בביתם"

העיתונאית החרדית הסבירה כי מחזה בני האברכים הרעבים שעלה במחשבתה הוא שטלטל את רוחה: "ילדים קטנים, בני אברכים, שכעת גם גבינה על הפרוסה לא תהיה בביתם, ישיבות, שאם עד היום האוכל שהוגש שם לבחורים היה דל, מהיום הוא יהיה פשוט גרוע".

"באותו רגע חשתי את האמונה הגדולה שמשתלטת עלי"

לדבריה של רוט חלה תפנית בשידור כאשר, "רגע לפני שדמעה סוררת צצה לה הזכרתי לעצמי שאברך ממוצע לא יודע בא' בחודש איך הוא גומר את החודש, שאין לו מושג איך מחתנים את הזאטוטים, שכל חייו חתיכת אמונה אחת גדולה, ובאותו רגע חשתי את האמונה הגדולה שמשתלטת עלי".