אחרי שנסראללה הזכיר אותו בנאומו: גלנט הציג את בכירי חיזבאללה שחוסלו

שר הביטחון יואב גלנט, קיים הערכת מצב מבצעית וביקור בחמ"לים השונים בפיקוד הצפון וחשף את קציני חיזבאללה הבכירים שחוסלו מאז פרוץ המלחמה: "אני שואל אותו - כל האנשים האלה הם לא האנשים שלך?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/24 19:03 כא באייר התשפד

אחרי שנסראללה הזכיר אותו בנאומו: גלנט הציג את בכירי חיזבאללה שחוסלו
מפקדי חיזבאללה שחוזלו, צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, קיים היום (ד') הערכת מצב מבצעית וביקור בחמ"לים השונים בפיקוד הצפון יחד עם מפקד הפיקוד האלוף אורי גורדין וקציני המטה. בסיום הביקור, התייחס גלנט לנאומו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, שאמר לפני כשבועיים כי "שר ההגנה של ישראל מנפח את המספרים".

גלנט הציג את תמונותיהם של מפקדי חיזבאללה המקבילים לדרגת מח"ט והדגיש כי צה"ל חיסל למעלה מ-300 מחבלים ומפקדים נוספים בארגון. גלנט אמר בפיקוד הצפון: "סיימתי כעת הערכת מצב וסיור בפיקוד הצפון, התרשמתי מאוד מהעבודה המדויקת של הלוחמים והמפקדים, מהאופן שבו הם מגנים בקו הגבול ותוקפים את חיזבאללה – גם בקו המגע וגם בעומק לבנון".

גלנט בביקור בצפון

גלנט בביקור בצפון צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

"אני שואל אותו - כל האנשים האלה הם לא האנשים שלך?"

"נסראללה גורר את לבנון למציאות קשה, מי שישלם את המחיר יהיו תושבי לבנון וכוחות חיזבאללה. זה אותו נסראללה שסיפר לכם לפני שבועיים שאין נפגעים בקרב המחבלים של חיזבאללה" אמר גלנט. הוא הוסיף: "אני שואל אותו - כל האנשים האלה הם לא האנשים שלך? אם אתם תמשיכו אנחנו נגביר".