מאות אלפי ישראליים שיתפו - אינסטגרם מחקה את הסטורי על ה-7 באוקטובר

בתגובה לקמפיין נגד המתקפה ברפיח החל בישראל קמפיין נגד עצימת העיניים בנוגע לשבעה באוקטובר. מאות ישראליים שיתפו באינסטגרם, אבל הרשת החברתית חסמה ומחקה הכל

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/24 16:57 כא באייר התשפד

מאות אלפי ישראליים שיתפו - אינסטגרם מחקה את הסטורי על ה-7 באוקטובר
הסטורי שקיבל מאות אלפי שיתופים, צילום: 27א

העולם מבקר ללא הפסקה את המתקפה של מדינת ישראל ברפיח ואת מותם של חפים מפשע, לכאורה. כתוצאה מכך החל ברשת קמפיין עם המשפט "כל העיניים על רפיח" ("ALL EYES ON RAFAH") על גבי תמונה של מאות אוהלים במדבר, ששותף בעשרות מיליוני חשבונות אינסטגרם תוך יממה בלבד. בתגובה לכך המעצב בנימין גיארמון יצר קמפיין נגד עם המשפט "איפה היו העיניים שלכם ב-7 באוקטובר" ("WHERE WERE YOUR EYES ON OCTOBER 7").

מרתיח: הקמפיין הישראלי הוסר מהאינסטגרם

בעיצוב שיצר ב-AI נראה מחבל נוחבה מכוון את הנשק שלו לתינוק ג'ינג'י, המדמה את כפיר ביבס שנחטף בגיל תשעה חודשים, כשסביבו שלולית דם ובתים הרוסים. הקמפיין הישראלי זכה למאות אלפי שיתופים באינסטגרם, ביניהם של סלבס רבים וגם של שר הביטחון יואב גלנט, אך היום (ד') חשבון האינסטגרם של היוצר נחסם והסטוריז הוסרו מכל חשבונות האינסטגרם ששיתפו אותו.

הסטורי שקיבל מאות אלפי שיתופים

הסטורי שקיבל מאות אלפי שיתופים צילום: 27א

אינסטגרם: "פועלים כדי להבין איזו בעיה טכנית הובילה להסרה שלה בטעות"

התמונה הזו לא מפרה את המדיניות שלנו, ואפשר לשתף אותה בפלטפורמות שלנו. אנחנו פועלים כדי להבין איזו בעיה טכנית הובילה להסרה שלה בטעות.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il