הטרור הפסיכולוגי: הג'יהאד האיסלאמי פרסם תיעוד של סשה טרופנוב

סשה טרופנוב שנחטף מביתו יחד עם בת זוגו, אימו וסבתו ב-7 באוקטובר שכבר שוחררו בעסקה הקודמת, מופיע בסרטון שפרסם ארגון הטרור הערב. בנות משפחתו הגיבו בהתרגשות: "מאוד משמח, אבל גם שובר את הלב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/24 18:11 כ באייר התשפד

הטרור הפסיכולוגי: הג'יהאד האיסלאמי פרסם תיעוד של סשה טרופנוב
סשה בסרטון, צילום: ללא

הג'יהאד האיסלאמי פרסם היום (ג') סרטון של אלכסנדר (סשה) טרופנוב שנחטף מבית הוריו שבניר עוז ב-7 באוקטובר. טרופנוב נחטף בשבת השחורה יחד עם בת זוגו ספיר כהן, אימו ילנה טרופנוב, וסבתו אירנה טאטי.

תגובת בנות המשפחה

אימו, סבתו ובת זוגו הגיבו לסרטון. ילנה טרופנוב, אימו של סשה אמרה: "לראות את סשה שלי היום בטלוויזיה זה מאוד משמח, אבל גם שובר את הלב, שהוא עדיין כל כך הרבה זמן בשבי. אני פונה לכולם, לכל מקבלי ההחלטות, בבקשה תעשו הכל, אבל הכל, בשביל להחזיר את הבן שלי ואת כל החטופים הביתה עכשיו". סבתו אמרה: "אלכס שלי, טוב לי מאוד שראיתי אותך, שמש שלי. יש לי תקווה שאני אראה אותך". ולבסוף הגיבה גם בת זוגו שקראה: "סשה יקר שלי, אנחנו מחכות לך שתחזור אלינו כבר ואנחנו עושות את כל המאמצים האפשריים שזה יקרה בזמן הקרוב".

הסרטון

אימו וסבתו של סשה שוחררו במהלך העסקה לשחרור חטופים כמחווה לפוטין, כשהן לא נכללות בעסקה. בת זוגו ספיר שוחררה למחרת במסגרת העסקה, וסשה נשאר חטוף ברצועה עד היום. עם זאת, ועל אף שהסרטון פורסם היום, לא ברור מתי צולם.

משפחתו של טרופנוב אישרה לפרסם חלק מהסרטון, וממטה משפחות החטופים נמסר בתגובה לפרסום: "אות החיים מאלכס טרופנוב היא הוכחה נוספת וברורה לכך שממשלת ישראל צריכה לתת מנדט משמעותי לצוות המו"מ, שיוכל להוביל לעסקה להחזרת כל החטופים, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה".